Årets nästsista dag

Ja, då är det snart nytt år igen. Det här året har gått sjukt fort. Hela vintern och våren bestod endast av praktik och shopping. Sen var det studenten, sommar, umgås, resan... skitmysigt. Sen efter sommaren har det varit mindre roligt, har inte gjort så mycket. Men det ändras förhoppningsvis snart. Nu när julen är över vill man bara att det ska bli sommar igen. ;D

Nyår imorrn. Jansson kommer hit vid 19-tiden. Hoppas det blir kul och att jag inte är död på torsdag. Har skickat sms till Ladan och frågat vad hon gör imorgon, men hon har inte svarat än. Får ringa henne senare. Skulle gärna träffa henne med, och inte vara med bara killar. :P Men jag har för mig att hon sa att hon skulle ta det lugnt, som alla andra jag känner i år verkar det som.

Nu har jag sett Dorm Daze 2. Den var inte hälften så bra som ettan, tyvärr. Den var okej bara. Det var ungefär samma skådespelare, men den här gången var de på en båt.



Sen såg jag thrillern The Skulls med Paul Walker, Joshua Jackson och Leslie Bibb. Den var riktigt bra. Handlade om en hemlig studentförening. Huvudpersonen Lucas blir antagen och först verkar det lovande, han får massa pengar på kontot, en ny bil, nya vänner och får gå på lyxiga fester med snygga tjejer. Men sen när hans bästa vän plötsligt tar livet av sig och han börjar misstänka att studentföreningen har något med saken att göra blir allt bara värre och värre.


Sen ska jag börja se en ny serie, Lipstick Jungle. Sägs vara en b-kopia av Sex and the City, den är ju baserad på en bok av samma författare. Skulle precis läsa boken efter den jag läser nu, och så såg jag en reklam för tv-serien på tv. Men jag ska nog vänta lite, vill helst läsa boken innan jag ser serien. Det känns roligare då, som att man är inne i det och känner karaktärerna.

Dagens eyecandy - Taylor Lautner, 16 (ja 16, jag börjar känna mig som ett gammalt pervo som tycker en minderårig är snygg :P)

Jag har sett honom i filmerna Cheaper by the Dozen 2 och Twilight
#1 - - Anonym:

är du inne på msn eller på facebook? hehe kunde inte smsa tillbaka mina cash är gone!

#2 - - Anonym:

Jag kan fortfarande inte förstå att det var iår vi tog studenten!!!Gud det känns som det var 1 år sen och att vi börjar bli gammla!.



va är det flera än jag som bara ska ta det lungt? trodde att det bara var jag.





The Skulls verkar något för mig HAHAHAH.



han är het ju , bodde han i sverige skulle jag jaga efter han HAHAHAHA.





angående min drömkille så låter jag ödet bestämma :D

#3 - - Anonym:





haha va justins pappa? snacka om att jag har missat rätt mkt på ugly betty jag som trodde att jag hade koll på den serien , Men jag har inte sett hela säsong 1. så där är min bortförklaring HAHAH.

#4 - - Karin:

aha får hoppas på att det blir bra ändå då:) gott nytt år på dig:)

#5 - - Erika:

Men han är ju snygg men edward är mycke snyggare! ;)

#6 - - Emma:

mm, de ögat va lite läskigt. :P vem är den killen?? ;P