Happy new year

Årets Låt Poker Face - Lady GaGa
Årets program 90210
Årets Bok Ingen specifik. Marian Keyes böcker
Årets Film Twilight
Årets Dricka Coca Cola, alltid.
Årets Plagg Kofta
Årets Byxor Mysbyxor =D
Årets Sneakers Mina vanliga som jag använder från Stadium
Årets Klocka Har ingen klocka.
Årets Doft --
Årets Smink Har inte använt särskilt mycket smink i år.
Årets Blogg Det måste vara http://karinolofsson.se/
Årets Nyårslöften Inga såna. Kan inte hålla dem ändå.

Låtar just nu:
David Cook - Light On
Fall Out Boy - 27
Fall Out Boy - Headfirst Slide Into Coopestown On A Bad Bet
Kanye West - Love Lockdown
Lady GaGa - Christmas Tree
Lady GaGa - Paparazzi
Lady GaGa - Poker Face
Mutemath - Spotlight
Paramore - Decode
Perry Farrell - Go All The Way (Into Twilight)
Spring Awakening - Mama Who Bore Me
The All-American Rejects - Another Heart Calls
The All-American Rejects - I Wanna
The All-American Rejects - Real World
The Black Ghosts - Full Moon
The Killers - Human
The Pussycat Dolls - Tainted Love

TV-serier just nu (i ordning, 1an bäst, 10an sämst):
10. Prison Break
9. Heroes
8. Ugly Betty
7. Scrubs
6. The Hills
5. Samantha Who
4. One Tree Hill
3. Desperate Housewives
2. Gossip Girl
1. 90210
#1 - - Karin:

thanks a lot!!:D GOTT NYTT ÅR:)

#2 - - anna:

twilight är helt klart årets film! :)

#3 - - Tobias:

GOTT NYTT ÅR :D

#4 - - anna:

jag tyckte jag drack lagom men huvudvärken säger nåt annat haha

#5 - - Rosita:

90210 & Twilight, så himla bra!

Har faktisk ett 90210 maraton nu, haha. ;)

#6 - - Rosita:

90210 & Twilight, så himla bra!

Har faktisk ett 90210 maraton nu, haha. ;)

#7 - - Tobias:

nice, have fun :D

#8 - - Alina:

God fortsättning! :)

#9 - - Anonym:

vad skumt ! jag försökte skriva kommentar i din nya inlägg.



Förlåt om jag gjorde er besviken tror verkligen vi skulle ha haft det kul men jag kände inte för det i år.



HAHAHAHAAH fan vad roligt! Du måste ha skrattat när tobbe sa så :P



Btw är det inte Rimi som är med i bilden :P är nästan 100a på att det är han :D.

Visste inte att du kände han :P , hälsa han från mig :D.



Vilka härliga bilder ni måste ha haft det skit kul.



är det där bruden du pratade om förut? hon som aldrig pratade när du ringde? skum brud.

Varför snackar hon med en om hon inte ens vill prata med en i luren.



God fortsättning!

Din vän Tiffaany