Hancock

Bio igår då. Hancock. Den var jättebra faktiskt, bättre än jag förväntat mig. =) Rolig och spännande. Och Will Smith är så bra.



Innan vi gick på bio hade vi en timme över för vi var tvungna att hämta de reserverade biljetterna i förväg. Vi gick runt i Täby centrum och kollade i affärer. Tobbe provade ett par jeans på H&M som var assnygga men köpte dem inte. Typiskt honom att slösa massa pengar på skit men inte snygga kläder. =P

Jag hittade ett par skor jag ville ha för bara 130 kr, och så var Najam jättesnäll och bjöd mig på dom. =D Så nu har jag ett par nya skor. :)



Sen tog Najam och Tobbe varsin kaffe på café. Gick på toa innan bion, jag köpte popcorn och cola.

Efter filmen gick vi igenom centrum för att gå till Tegelbruket, men de höll precis på att stänga så vi kom inte ut. Trodde det var stängt överallt men vi kom ut genom en annan utgång. Gick till mammas jobb där vi fick sitta och dricka kaffe och vänta på henne medan hon jobbade färdigt.

Sen gick vi till Tegel och satt där i två timmar tills vi skulle ta sista tåget. Tobbe blev ganska full, den tönten. :P Jag smakade bara lite av Najams drinkar.

Var otroligt skönt att komma hem. Vi hade bara kortärmat på oss så det var svinkallt att gå hem från tåget. ;O Svensk sommarnatt är inte varm inte. När vi kom hem var det varmt och mysigt, Tobbe och Najam lagade mat (Tobbe spillde olja på mamma), jag drack varmt kaffe, kollade bloggar och åt kyckling och ris. Sen sov vi. Fast jag har inte sovit så gott inatt, i den lilla sängen och med en packad Tobbe. Fick byta till soffan i morse. :p

Nu kollar de på Ondskan, gud vad många gånger jag har sett den filmen.. kan nästan alla repliker utantill. ;P Sen ska vi åka till Bromma igen.


Haha


I väntan på tåget


Tripp trapp trull


Café


Rökpaus


På bion

#1 - - Anna:

Jorå, det är iaf varmt här nere. haha det såg inte ut till att vara mkt folk på bion :p