Grönan + bio

Har varit en riktigt trevlig dag. :) Och de vi var med var trevligare än jag trott, inte illa. :P Det var tur att jag följde med.

Mötte de inne i stan vid 15.30, sen tog vi bussen till Grönan. Köpte inträde och ett åkkuponghäfte. Åktes inte så mycket, de andra åkte Kvasten och Bergodalbanan en gång, och så åkte jag och tjejen (minns inte vad hon hette;/) radiobilarna en gång.

Det blev mycket spelande dock, fast inte för min del. Jag är så dålig på sånt. Inte för att det var lätt direkt, vissa grejer är ju helt omöjliga att vinna på! Särskilt frustrerande när det är lotter, då kan man inte göra något annat än att hoppas på att ha tur.. slösade typ över 100 spänn på lotter för att vinna ett Simpsons gosedjur.. jag ville verkligen ha, men nej. Klart man aldrig kan ha tur, blä.

Gick i alla fall inte hem tomhänt, Tobbe "vann" ett tröstpris åt mig, en kossa. :P Syster till Popicat från Liseberg förra året, hehe. Söt. Sen vann han också en såndär jättestor basketboll.. efter att ha spenderat en del basketkast på det. Han var så envis och var tvungen att vinna en sån för att "alla andra" gick runt med såna.. sen efter en halvtimme hade han tröttnat på den och ville slänga bort den. ;P Som ett barn alltså.

De andra vann en uppblåsbar Simpsons-hammare. Käkade lite också, det blev en pommes och chorizo för mig. Riktigt gott, men inte nyttigt direkt. Men det var inte mycket att äta, blev knappt mätt alls. Så mycket som jag äter har jag väl hur stor magsäck som helst haha.

Var bara på Grönan i fyra timmar, det dög gott och väl. Sen tog vi Djurgårdsfärjan till Slussen, tunnelbanan till Odenplan där deras hotell låg så bl a Tobbe kunde lämna sin basketboll där så länge.

Sen åkte vi till Hötorget och gick på bio på Sergel. Killarna ville se Hulken men det ville inte vi så vi tjejer såg Sex and the City istället. Åhh, helt underbar film! =D Älskade den verkligen. Såå rolig och även sorglig. Haha vid ett riktigt roligt tillfälle satt man fan och skrattade oavbrutet i en minut minst.. fick fan ont i magen. ;P Den filmen ska jag helt klart köpa på dvd. ;D Bästa jag sett på länge.

Efter det skildes vi åt i Odenplan. Jag och Tobbe fick vänta på tunnelbanan i Alvik i 20 min, var fett störiga skitungar där som skulle skrika och larva sig. Nu ska jag snart krypa ner hos honom, han kan inte somna utan mig hihi. ;P Stackarn ska upp kl.7 imorgon bitti och jobba.. =/

Bilder:


I väntan på tunnelbanan.


Haha gubbe som sjöng.


The people.


Läskig sak i Spökhuset.


Kvasten.


Spel, spel, spel :)


Äta.


Jag i rött


Tobbe med våra priser :)


Chokladhjul


Lite posebilder


Grönan as we left it.


I väntan på tunnelbanan i Alvik :)

#1 - - Anna:

haha det såg ju ut som ni hade en riktigt rolig dag =)

#2 - - Malin:

shit, vad stor den bollen såg ut att vara :D

#3 - - Malin:

haha btw, minns du spökhuset på Liseberg? FYFAAAN :P:P:P