Trött, seg och huvudvärk.

Ja som man märker av rubriken känns det som en bakisdag. Men jag är ändå glad. :) Idag betalade vi resan, sista betalningsdag för att åtminstone betala anmälningsavgiften (som typ är halva av hela priset). Men vi betalade hela, lika bra det. Ingen idé att smussla och slarva, för om vi hade betalat resten av pengarna försent skulle resan avbokas och vi skulle inte få tillbaks pengarna vi redan betalat heller. Kanske så de tänker lite grann, där på resebyrån, med det här att man ska kunna betala lite i taget.. de är allt finurliga. ;P Så nu blir resan av till 100%! ;D Om inte något drastiskt skulle hända. Men så negativ får jag inte vara.

Var och hämtade Tobbes pass idag också. Fy fan vad länge man får vänta där alltså. Nu fick vi "bara" vänta i en halvtimme för Tobbe skulle bara hämta pass, men vissa andra fick vänta i timmar. Så nu är det fixat. :)

Det enda som är kvar är att beställa försäkringskort till Nina och Arjan, och så gå till resebyrån för att skriva ut pappret som man lämnar in på Arlanda för att få flygbiljetterna. Men det är 50 dagar kvar så det är ingen brådska. 50 dagar går fort. Right!? Ni vet när ni ska ljuga.

Haha jag beter mig som att jag i själva verket har massor av läsare.. jag har väl kanske 3-5. Fast det känns som 1. För att det bara är 1 som kommenterar. Anna Banana. Har funderat flera gånger på att lösenordsskydda bloggen och bara ha den för mig själv för det är ändå så tråkigt när typ ingen läser och verkligen ingen kommenterar. Ganska onödigt att ha den så alla kan se. Men det återstår att se om jag ska göra det. Inte för att nån bryr sig. :P

Nu är Patrick, Manuela och Anton här. De ska åka till Kroatien imorgon. Lyckostar, jag vill också resa imorgon. Men vårt goda får vänta. Imorgon ska i alla fall jag och Tobbe hem till mig där vi ska bo de kommande två veckorna. Onsdag är det upp tidigt för att hämta min moster på Arlanda kl.7.30. ;D

Håller på och tittar på Superhero Movie.. det är typ som en Scary Movie 5. Sååå dålig, haha. Det händer saker som det är meningen att man ska skratta åt hela tiden, men det är så löjligt och inte ett dugg roligt. Har bara fnissat lite kanske tre gånger. Bara Pamela Anderson och Regina Hall som är kul, absolut inte de andra nördiga nya skådespelarna. Scary Movie 3 var bäst, 1an och 2an var också bra. 4an sög. Och denna suger verkligen. Snacka om att det går utför.

Nej nu ska jag nog vila lite.
#1 - - Anna:

du har säkert flera anonyma läsare utan att veta om det ;) haha

#2 - - Tobias:

svar: då ere väl så :D