29/11-08

Igår var Miranda här. Först när jag vaknade duschade jag, sen gick jag och Najam till Vallentuna centrum. Eller ja, vi tog bussen eftersom det var så slaskigt och blött ute. Väl där handlade vi massa gott... en hallonpaj som fick fungera som min försenade födelsedagstårta, chokladkakor, baguetter, köttfärs, potatis, cola, chips.. ja du. Najam är en riktig gottisgris. =)

Sen tog vi bussen hem. Mamma lagade mat och sen kom Miranda. Vi käkade, sen tittade vi på White Chicks. Den filmen är helt otrolig. Man skrattar nästan oavbrutet under hela filmen, det är helt otroligt. Vi fick ont för att vi skrattade så mycket haha. ;D Love that movie.


Najam på väg till centrum igår.

Efter filmen var det dags att äta min "födelsedagstårta", hallonpaj med 19 tårtljus i, hehe. =D Den var god, men vi hade tyvärr ingen vispgrädde eller vaniljsås till.. men det funkade ändå. Sen såg jag och Miranda ett Vänner-avsnitt, och sen var det dags för Idol.

Gospel var då ett ännu tråkigare tema än schlager. Alice var mycket sämre än hon brukade, var tog attityden vägen? Kevin var som vanligt, det börjar nästan bli lite tråkigt för han är likadan varje vecka... Robin var väl okej, men också ganska tråkig. Johan var t.o.m sämre än vanligt.


Inne på Coop.

My god... jag var såå nervös för att Alice skulle åka ut. Det borde varit Robin som skulle stått där och hängt löst med Johan. Jag hade fan blivit förbannad om Johan inte åkte ut nu. Trodde inte han skulle göra det bara för att det aldrig blir som jag vill och den jag irriterar mig på brukar det alltid gå bra för. Men ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN åkte han ut!! Det är vad jag har väntat på hela säsongen. Enligt mig borde han aldrig få kommit med i Idol över huvud taget. Om rösten spricker hela tiden kan man inte sjunga.


Redo för White Chicks.

Haha mamma låg och sov under utröstningen så när Johan åkte ut skrek vi YEEEEES!!! och applåderade jättehögt så vi skrämde livet ur henne. ;P Haha och fyfan vad vi garvade åt de där patetiska tolvåringarna som hyperventilerade ihjäl sig... herregud vad patetiska de är. Gråter och beter sig som om det vore begravning när han åkte ut. Och den där tjejen som fick komma upp på scen.. herregud. Läste om det i Expressen, hon svimmade tydligen när han åkte ut, HAHA.


Min fina tårta ;P

För guds skull, han har bara sjungit lite i tv i några veckor, han är en vanlig person precis som alla andra, det är inte som att han har åstadkommit något. Sen är han varken ett dugg söt eller kan sjunga för fem öre. Och han verkar vara dum i huvudet för han vet typ aldrig vad han ska säga, han står bara där som en idiot och kliar sig i huvudet. Fy fan vad skönt att han äntligen åkte ut. Tillbaka till skolan med dig lillpojk, där du hör hemma. Och nu slipper man höra honom sjunga igen, tack gode gud.



Nu när Alice hängde löst och med tanke på att tjejer alltid har sån otur i Idol, så är det inte lika bergsäkert att hon hamnar i final med Kevin. Det kan faktiskt bli Robin. Men i början trodde jag ALDRIG att Robin skulle komma ens i topp 5. Robin E var bättre. Robin B är inte särskilt speciell. Han har en fin röst, men han är hur tråkig som helst och hans röst är inte unik eller någonting.

Sen skulle Miranda iväg till jobbet. Jag och Najam tittade på Pirates of the Caribbean på vhs för den slutade just på tv. :P Efter det somnade vi.



Jag vaknade tidigt i morse för att jag drömde en skitläskig mardröm om att en läskig kärring var utanför mitt fönster och mördade folk framför mina ögon. Sen drömde jag att jag vaknade, gnällde och skrek ashögt i min säng för att jag såg kvinnan mörda och att mamma var ute i köket o skrek åt mig att vara tyst.. :P Läskigt. Jag vaknade, somnade om, drömde läskigt igen, väckte mig själv för att komma ur det läskiga. Jag var jättetrött och ville somna om, men så fort jag somnade om kom jag in i mardrömmen igen.. jobbigt.



Kom upp vid 14 haha. Najam och jag har varit i Täby centrum idag. Jag växlade pengarna jag fick av Gina. Trodde dollarn låg på 6 kr som den gjorde för ett tag sen, men nu hade den stigit till 8 kr så jag fick mycket mer än väntat. =D Woho. What a lovely surprise.

Shoppade lite grann. Najam köpte likadana mjukisbyxor som jag köpte häromdagen. Jag köpte två koftor på H&M och två böcker på Åhléns. Det var trevligt att gå runt och shoppa lite. Vi åt även på McDonald's och sen gick vi och hälsade på mamma på hennes jobb lite snabbt.



Till slut handlade vi cola, godis, Expressen och lite julklappspapper på Hemköp och sen tog vi tåget hem. Kollade på Scooby-Doo på tv (hunden är så sööt!) men nu har Najam däckat i soffan. Så jag passar på att blogga "lite", haha. Det här blev galet mycket text.. hoppas Anna orkar läsa allt åtminstone. My one and only true fan. ;)

Imorgon kommer äntligen min älskling hem. =D Ska bli underbart att krama och pussa honom igen och att han håller om mig när vi sover.. det är det absolut bästa som finns. <3



Och nästa vecka ska jag och Miranda boka shoppingmöte.. jag ska handla julklappar. Blir kläder till Tobbe (jag vet vad han gillar), och får se om jag vågar köpa kläder till Najam, han sa just idag att han är kräsen angående kläder. ;P Annars hittar jag på något. Till mamma funderar jag på Mamma Mia på dvd eller soundtracket. Hon sa att hon ville ha äggkoppar men det är väl lite väl tråkigt.

Nu ska jag käka lite av Najams starka köttfärs och baguette. :D Gott.


Lite väl starka färger, men den andra gråvita var lite tråkig :)


McDonalds.. dom har slutat med hot wings. Idioter.


Kofta nr.2.


Hälsa på på mammas jobb.. =)


Frank :D


Haha


My new books

#1 - - Anna:

haha oh yeah Frank is hot ;p