Brrr

Fy fan vad kallt det är. Har frysit hela dagen. Har inte varit utomhus sen snön kom och idag var det varmare, men det var ändå iskallt. Och blött, äckligt slask. Finns inget värre väder.

Somnade sent inatt, vi såg Prison Break och hade en mysig kväll. Vaknade vid 11, det var segt. Trodde att Tobbes skjuts skulle komma vid 12 men nej, han försov sig och ringde inte förrän vid 14 och tror han kom dit kl.17. Så vi gick runt i över en timme och väntade och gjorde ingenting typ. Jag ville inte åka hem förrän jag var säker på att han skulle få komma iväg.

Är nu hemma i alla fall. Najam kom och mötte mig i centrum, jag hämtade ut mitt brev från posten (blev jätteglad:), vi handlade lite och sen gick vi hem i kylan. Väl hemma beställde vi pizza, asgott. Var så hungrig.

Och mamma är på dåligt humör, som vanligt... hon är jätteförkyld och ska nog vara hemma imorgon med. Annars brukar hon nästan alltid jobba, föredrar ärligt talat när hon gör det och vi bara ser henne någon timme eller två på kvällen innan hon somnar. För är hon hemma hela dagen är hon bara sur.

Battlefield funkade att installera och spela, men det hängde upp sig hela tiden för min dator är för seg... den här gamla uråldriga datorn. Får spela internetspel istället.

Fem snabba frågor igen :)

1. Vad tycker du om att årets julklapp är en upplevelse?
Det är väl lite coolt.. mindre materialistiskt? :P Bra minne kanske.

2. Om du visste att du skulle få en upplevelse "under granen" - vad skulle du då helst vilja ha?
En resa till något varmt ställe, helt klart.

3. Har du sett några tecken på att konsumtionen skulle ha minskat i år?
Faktiskt inte. Inte för att jag håller koll.

4. Vad står högst på din önskelista i år?
Inget särskilt. Pengar som vanligt. För resa, jobb, lägenhet eller laptop lär jag inte få. :P

5. Har du planer på att ge bort en upplevelse i julklapp?
Njäh.. upplevelser är dyra. Och lite att ta en risk, jag föredrar säkra kort när det gäller julklappar.

Dagens eyecandy - Sebastian Stan, 25

Jag har sett honom som gästskådespelare i Gossip Girl
#1 - - Emma:

du är utmanad! :P kika in till mig och se vad för utmaning! :)

#2 - - Anna:

vem spela han i gossip girl? :/

#3 - - Nadia:

Sv. Haha, ja eller hur. Hon är så jävla blåst det är därför hon blir så rolig. Aww...

#4 - - Anna:

han är med i den nya serien Lipstick Jungle :)

#5 - - manuela:

kollar du på OTH?:) i så fall vilket par är ditt favvopar? leyton eller brucas?

#6 - - Hanna:

Jag har inget emot Palm som person förutom att han inte sjunger bra (mer skriker) men detta beror lite på att han inte är i målbrottet. Vilket han inte kommer att komma in i pga hans skrikande. Värre är hans fans som är hysteriska, och "försvarar" denna lillkille i allt, tom hotar andra deltagare (som Alice). Synd att det ska behöva bli så.



Ang årets julklapp så är det faktiskt ett bra tips. Man behöver inte mycket för att kunna få uppleva saker, vissa är faktiskt gratis om man hittar på något själv.



Och jag håller med; just nu är det kallt. BRR.

#7 - - Viktoria:

Sebastian Stan är ju Leighton Meester pojkvän sen i våras, jag tycker det är jätte kul att det finns flera par från Gossip Girl som är tillsammans utanför serien :)



Svar: Roligt att du ville svara :)