Snart bär det av mot Linköping

Snart ska vi åka. Har just packat färdigt och väntar på att plattången ska bli varm. :) Tobbe tröttar ut Bailey så att han ska somna när vi går (måste lämna honom ensam i ca 2 h tills Nina kommer hem).

Två timmars bilresa ahead of us. Taskmörten Tobbe vill sitta där fram p.g.a sina långa ben istället för att mysa där bak med mig. Så det blir nog en del mp3-lyssnande. Hela den är full med bra, nya låtar vilket är nice.

Inatt såg jag och Anna en film (på varsitt håll men ändå). Eating Out med Ryan Carnes. Sexig bögfilm. Den var lite udda. Ibland var det som en porrfilm, och ibland komedi. Den var ganska knäpp men rolig på sitt sätt.


Pratade med mamma nyss. Jag saknar henne allt oftare. Hon lät så snäll i telefon. Frågade vad jag ville ha i födelsedagspresent. Och hon sa att om jag inte har några pengar till jul behöver jag inte ge något till henne och Najam. Så vill jag inte alls ha det, i värsta fall får jag ge de något litet åtminstone, det är ju tanken som räknas. Inget alls är ju så taskigt. Usch denhär pank-situationen börjar verkligen bli jobbig.

Nu lär jag inte skriva något förrän söndag kväll. See ya then :)

Dagens eyecandy - Ed Westwick, 21

Jag har sett honom i tv-serien Gossip Girl
#1 - - Anna:

haha den var grymt sexig o porrig, och ryan o scott YUMMMIIEE!!

#2 - - Karin:

vilken GOD pizza:)