Idol 2008

Såhär tyckte jag:

Har blivit fäst vid juryn nu. Alla utom Andreas då. Anders gillar jag bäst, han är rolig och härlig. Lajla är också helt okej, även fast hon som sagt ser evil och falsk ut haha. Andreas gillar jag inte alls, han är tråkig och har inte mycket till åsikter.

Fy fan att Peter Jihde är programledare igen. Han är så irriterande och pratar så jobbigt. Och svengelska. Tur att han har klippt sig i alla fall, alltid något.

Om tjejerna som sjöng, sämst först:

8. Jenny

Hennes röst är inte jättedålig, men det här var bara skrikigt och hemskt, fy.

7. Victoria

Hennes röst är bra, men den är alldeles för alldaglig och vanlig för Idol och låtvalet var ju skittråkigt.

6. Anna

Hon är vanligtvis en av mina favoriter, men ikväll var hon inte mycket att hurra för. Tyckte hon var tråkig och gjorde den underbara låten tråkig också.

5. Linda

Hon var bra, hon sjöng bra, härlig utstrålning.

4. Yazmina

Alla verkar tycka att hon var dålig, men jag tyckte hon sjöng jättefint ikväll. Jag blev rörd, och hennes röst är underbar.

3. LouLou

Älskar hennes röst, den är så härlig och speciell. Hon sjunger jättebra och har en jättehärlig utstrålning. Man blir glad.

2. Sepideh

En av mina favoriter helt klart. Samma som med LouLou, härlig/speciell röst och bra utstrålning. Hon tar i och ger allt.

1. Alice

Oväntad förstaplats, innan ikväll mindes jag ingenting om henne, varken hennes röst, utstrålning eller någonting. Men jag älskar verkligen hennes röst mest av alla, och hennes förmåga att göra låten till hennes egna skitbra version med sin speciella röst. Helt underbart.
#1 - - Anna:

vi tycker nog lika :D haha

#2 - - Tobias:

svar: skönt att victoria åkte =)

#3 - - clara:

Gå gärna in på min blogg och berätta vilka färger just du tycker att jag ska ha på min nya design :D



<3

#4 - - Anna:

Ja, Alice va bäst!

#5 - - emm:

tycker att LouLou är astråkig o dålig det blir jobbigt o lyssna på!! :/

#6 - - emm:

Gillar alice o sepideh :D