Back to work

Är tillbaka på jobbet nu efter en veckas uppehåll. =) Semester if you will. Skulle egentligen inte jobbat förrän ons-tors, men fick förfrågan igår kväll om jag ville jobba idag 12-21. Pengar tackar man ju inte nej till. :P

Har inte varit världens mest händelserika vecka, men jag har i alla fall gymmat järnet och haft en rolig helg med älskling på Grönan. ;D

Bara synd att jag inte kunde gymma idag, jag saknar det faktiskt och känner mig så slapp eftersom jag inte varit där sen i torsdags. Men imorgon så. =D Då blir det gymmet med Miranda, sen lite shopping. Skulle gärna gå på bio också, när det är halva priset mån-tors, men har knappt någon film kvar jag vill se på bio, har gått för mycket haha.. och sen ska jag ju upp tidigt på onsdag så det är lika bra att ha lite myshemmakväll innan istället. :)

Nu är jag ensam här. Ganska mysigt, för just nu har vi en mycket större tv än den gamla, och även dvd-spelare så jag ska titta på Vänner-avsnitt. :D Skönt jobb. :P

Har gjort en bokbeställning på CDON. Och den här gången har jag kollat att alla uppgifter stämmer. :) Så 4-6 arbetsdagar ska det ta. Beställde de här böckerna;

En shopaholic får en syster av Sophie Kinsella (är inte så förtjust i de böckerna egentligen, men måste ju läsa vidare när jag påbörjat;)
Änglar av Marian Keyes
Två Systrar av Anna Maxted
Den andra kvinnan av Jane Green
Inte enklare än så av Kajsa Ingemarsson
På det fjärde ska det ske av Kajsa Ingemarsson

Och på onsdag kommer äntligen Twilight ut på dvd, den måste man ju köpa. =D

Filmer jag väntar på att få se och när de har premiär :)

Coraline (Dakota Fanning, Teri Hatcher) - 15 maj

Ghosts of Girlfriends Past (Matthew McConaughey, Jennifer Garner) - 29 maj

My Bloody Valentine 3D (Jensen Ackles, Kerr Smith) - 29 maj

The Descent 2 / Instängd 2 - 5 jun

The Hangover (Bradley Cooper, Heather Graham) - 12 jun

The Proposal (Ryan Reynolds, Sandra Bullock) - 24 jun

Ice Age 3 (Seann William Scott, Simon Pegg) - 1 jul

Harry Potter and the Half-Blood Prince - 15 jul

The Ugly Truth (Katherine Heigl, Gerard Butler) - 11 sep

New Moon - 20 nov

#1 - - Anna:

glöm inte tranformers: revenge of the fallen, den 24e juni ;)