Utmattad

Ah, ska bli skönt att gå och lägga sig snart... jag är trött och huvudet värker. Men skön träningsvärk. ;D Har just precis satt mig här... efter jobb, gym, dusch, middag. Finns knappt tid över till annat. :O Men hellre det än att sitta hemma hela dagen.

Upp 5.45 i morse. Det var över en vecka sen senast. Inte kul. Och jag sover så dåligt. Svårt att somna, vaknar hundra gånger per natt. Och senast vaknade jag vid 4, och känns som jag bara halvsov tills det var dags att gå upp.

Kallt som fan i morse också. Fattar inte folk som kallar det här sommarvärme. På dagen är det visst, vårvärme nu, men fan inte sommarvärme. Det är ju helt galet att påstå det. Sommarvärme = man går i t-shirt och shorts och tycker ändå det är riktigt varmt. Så ska det vara. Och på morgonen är det ju herregud iskallt. Och jag bara klagar och klagar... haha.

Inte så konstigt att svenskar är bra på att klaga i och för sig, med tanke på att allting är så jävla dåligt här. Vädret, allt är så dyrt, tråkigt här, grått och fult, och Anna och jag diskuterade just vad dåligt att bloopers finns på amerikanska Twilight dvd:n men inte här. Plus att den är mycket billigare där och kommer ut mycket tidigare. Varför ska de få allt bättre än vi?! Ska man behöva flytta dit?


Köpte denna på lunchen idag. Grymt efterlängtad. ;D Ska se på fredag kväll =)

Jobbdagen gick bra. Slutade kl.17. Sen mötte jag Miranda på gymmet kl.18.10. Jag gick lite tidigare än henne, för jag ville inte komma hem så sent. Hon skulle cykla i 10 min till och stretcha i 100 år. Körde bara en timme och en kvart idag, men körde extra hårt. 16 km cykel. Ska byta nu till jobbigare bana och sådär, så slipper jag cykla så länge. Mer effektivt med.

Kan inte köra min favorit mag-maskin så ofta för att det alltid är en massa irriterande personer som ska ockupera den hela tiden. Oftast är det riktigt svettiga spännis-killar/män som kör några gånger, ligger och vilar, kör lite till, vilar, och håller på så i typ en kvart. Vad fan de äger ju inte maskinen. Och idag var det två oengagerade tjejer som var där tillsammans som turades om på den. Hallå, det finns faktiskt andra människor där också! Jag hade cyklat 13 km, men jag satte mig på cykeln igen sen för att i stort sett alla maskiner jag vill använda var upptagna. Trist att det ska vara så mycket folk just enda tiden jag kan gymma. Man skulle ha gym hemma alltså ;)

Ahhh... tänkte förut, vad skönt - imorgon ska jag för en gångs skull bara jobba och sen åka direkt hem, utan att behöva gymma. Och vila ut på kvällen. Sen kom jag på, vi ska ju ut imorgon. Det är Valborg. I can't get a minute of peace. Hoppas det blir kul. Jag vill ha en god drink.
#1 - - Anna:

haha drick nu inte för mkt imorgon ;p

#2 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

har också den filmen, underbar =)