Happy new year

Det här kan bli min sista update i år. Längtar till imorgon, då kommer nämligen Anna hit på besök från Skåne. ;D

Idag har jag jobbat. Är så lagom taggad på det den här veckan.. vill bara sovaa. :O Det var så skönt att vara ledig i fyra dagar. Men snart fyra dagar till. =D Trött som ett svin idag. Tog mig två timmar på jobbet innan jag vaknade till. Tog en powernap på fikarasten i 5 min.. drömde t.o.m. :P Haha då är man trött.

Sen efter jobbet var jag tvungen att svänga förbi stan och köpa dvd-skivor till säkerhetskopering av datorn. Så när jag ändå var där passade jag på att titta runt lite i affärer också. Det är fan inte värt med mellandagsrea alltså.. så mycket folk så man kan fan inte tänka klart, man blir bara stressad. Och det fanns ju bara skit, det som är på rea är ju bara gammalt skit man redan ratat för längesen.


Världens mysigaste mjukisar och hoodie från BikBok :) Men nu får jag fan sluta shoppa. Och mina kläder från H&M's webshop som jag beställde för några veckor sen kommer nog imorgon också.

Kollade på H&M men hittade absolut ingenting jag ville ha. Så är det fan alltid när jag har presentkort. :P Aja men det är ingen brådska. Hittade dock två plagg på BikBok som jag köpte, men de var inte på rea. Myskläder. =D Världens mysigaste mjukisbyxor och en randig hoodie. Byxorna fanns bara i XS och XL, så jag köpte XS. Väl hemma provade jag dem o de passar perfekt, assköna.

Imorgon är sista jobbdagen för året, 8-17. Ett litet problem bara. Anna ska komma fram till Sthlm vid 16.30-17 ca. Jag är i stan tidigast 18 så då får hon vänta ett tag. Emelie skulle ju hämta henne och sen skulle vi till henne och ha asiat-kväll, men hon är magsjuk så hon stannar i Värmland. Tobbe har annat för sig, har hört med Miranda om hon kan hålla Anna sällskap innan vi åker till mig, men hon har inte svarat än. Men hon kan nog, hon sa att hon kunde vara i stan vid 17. Det vore annars om jag skulle kunna få sluta vid 16 imorgon, det är ok ibland. Men det löser sig. :)

Ska bli så mysigt att ha henne här, vi har inte setts på två år nu.. =) Vi får käka god mat, lär inte orka laga imorgon så det blir väl pizza eller McDonald's haha.. shit jag måste börja träna igen nu. Och så ska vi ha 90210-maraton med min nya dvd-box, love. ;D

Förresten älskar jag att ha bärbar dator nu. =D Sitter just nu i soffan i vardagsrummet med datorn i knät, har TV:n på i bakgrunden och Tobbe sitter här alldeles bredvid, precis som förr. Då kan vi prata hela tiden också. Lite tråkigt att behöva sitta i olika rum liksom. Nu kan jag sitta var jag vill.

Gina frågade vad jag nu ska drömma om när jag köpt laptop som jag drömt om i flera år.. resor såklart. =D Det får man aldrig för mycket av. Nu kan jag spara till nästa resa. ;) Och shoppa kan jag aldrig sluta göra heller. Kläder tills garderoben svämmar över.. vilket den redan gör faktiskt.
#1 - - Anna:

iih vad mysigt vi ska ha! och KUL! haha ;) ses snart!!

#2 - - Maria:

nämen åh vad snäll du är, tack tack tack!!!

roligt att du såg anna. hon var i stan med jenny efter att hon vinkat av mig. jag åkte mot flygplatsen och är nu tillbaka i italien =)