Sista dagen på 2009

Så nu skriver jag igen. Anna är inne i duschen och jag dricker min cappuccino. Känner oss lite stressade nu, ska möta Nichole, Lina och Fredrik inne i stan vid 19. När vi har duschat ska vi börja med middagen. Blir kycklingfilé och potatiskroketter, mums. Sen har vi köpt tre flaskor läsk och kladdkaka.


Anna o Miranda

Igår var en bra dag. På jobbet hade vi jättekul även fast jag mest längtade efter att få åka o möta Anna o Miranda. :) Vi åkte först till Abrahamsberg där jag hämtade mitt paket med kläderna från H&M som kommit. :) Ska nog ha topen ikväll.

Sen Brommaplan, först Systembolaget där vi köpte några öl, Bacardi Breezer och Smirnoff Ice. Fy fan vilken bitchig kärring i kassan alltså. Hon kollade såå dömande på oss och hon verkade tro att det var omöjligt att vi var över 20. Och när Anna sen inte visste att hon också måste visa för att hon var med mig blev kassörskan skitsur och började tjata. Usch bitter kärring.



Efter det skulle vi egentligen handla mat till idag, men vi hade redan så mycket påsar och väskor, så vi gick direkt till McDonald's istället och köpte med oss mat därifrån.

Vi käkade maten och sen skulle vi sitta vid min nya dator en stund. Men vi hade sjukt mycket tekniska problem igår alltså. ;O Först fungerade inte trådlösa nätverket.. Tobbe fick ringa sin morbror som är expert och försöka fixa det, han pratade i telefon jättelänge precis när vi fått igång Singstar (som det också var problem med, både PlayStation och själva skivan).


De sjunger Singstar o Miranda slår huvudet i lampan :P

Så då spelade jag, Anna o Miranda spelet som Tobbe fick av mamma i julklapp istället, det med intima frågor. Var rätt kul det med. ;)

Sen sjöng vi Singstar, så jävla kul haha. ;D 80-talslåtarna var ju bäst. Jag o Anna låg på ungefär samma nivå men Miranda förlorade alltid moahahaha. ;) Vi sjöng i typ tre timmar.



Sen var Miranda tvungen att åka hem. Då skulle jag o Anna titta på 90210. Jag var redan astrött, klockan var 23. Såg första avsnittet, sen såg Anna två till medan jag somnade haha. Vi gick och la oss vid 1.

Idag vaknade först vid 11, men somna om, gick upp först 13.30. :O Ångrar det nu, hade varit skönt med lite mer tid idag..

Vi åt frukost/lunch, kokta ägg och mackor. Sen gick jag o Anna för att handla mat till middagen ikväll. Kycklingfilé hade vi redan, men vi köpte potatiskroketter, kladdkaka, sås m.m.



Nu duschar hon, när hon är klar ska jag in i duschen, sen tror jag vi börjar med middagen. Måste hinna göra sig i ordning också..

Ska på en fest i Fridhemsplan ikväll, ingen idé att gå ut känner vi, lär vara svindyrt och fullpackat med folk. Så det blir jag, Anna, Tobbe, Nichole, Lina o Fredrik. Och kanske Jansson. Hoppas på en bra kväll.. :) Snart nytt år, woho. :D

Fett mysigt att ha Anna här, önskade hon kunde stanna längre. Då kunde vi gått på stan, bio, fikat o så. Tråkigt att hon åker hem redan imorgon.


Tobbe försökte sig också på en DiLeva låt haha, han fick några poäng ändå ;)
#1 - - Viktoria:

Lät riktigt roligt :)

har också köpt Bacardi Breezer och Smirnoff Ice tills kvällen eller rättare sagt mammsen eftersom jag inte är 20 ännu,haha :P

#2 - - Gina:

Happy New Year!!!