Hold me when I'm scared, love me when I'm gone

I början kändes det jättesent att komma hem vid 17.30, det kändes som att jag knappt hade någon tid alls innan det var dags att lägga sig. Men nu känns det som rena paradiset eftersom jag jobbat kväll två gånger och kommit hem vid 23. =) Är trött dock.. inte så skönt att komma hem kl.23 efter att ha jobbat hela dan, somna kl.12 och sen upp igen 7.30. Kände mig som en zombie i kroppen i morse, men var inte så sömnig faktiskt.

Och det har varit så jobbigt igår och idag eftersom de håller på med byggarbete precis i närheten nånstans, så det låter som i helvete nästan hela dagen. Man hör knappt de som ringer, och inte hör man varandra heller. Det går inte att koppla bort ljudet, det är alldeles för högt och det ska hålla på så i två veckor till. Usch fy.


Gårdagens lunch - pannkakor med sylt och chokladpudding ;P Ser inte jättefräscht ut men gott.

Men för övrigt har det gått bra. Men det är något konstigt med torsdagar, folk är extra hetsiga och irriterade.

Gick ner till centrum snabbt idag också. Har ju 45 min lunch. Åt på en kvart, sen skulle jag gå till centrum. Men det var första gången, så jag råkade gå av på plan 2 istället för 0, så jag fick ta en liten omväg. Snacka om att jag blev stressad, så det var en kämpig promenad. Lite motion sådär.


Work

Hittade en bankomat och tog ut 600 kr. Det var ett historiskt ögonblick. Min första minneslapp med min första lön. ;D Tog ut 500 jag var skyldig Tobbe och 100 till att bara ha. Gick till Pressbyrån och köpte en cola, den var sjuuukt god. Om jag dricker cola flera dagar i rad blir jag äcklad av sötheten, men är jag utan det i bara kanske 1-2 dagar så är det sjukt gott att dricka det igen sen.

Imorgon börjar jag 12 igen, skönt. Ska faktiskt åka lite tidigare och vara i stan vid 10. Så kan jag köpa mina hörlurar förhoppningsvis, och titta runt lite. Då har jag kanske 45 min på mig innan jag måste åka vidare till jobbet.

Jobba till 21, sen möta upp Tobbe, Miranda och Jansson.


Jag på jobbet igår

På lördag blir det bio. Bedtime Stories kl.17.30. Jag bokar biljetter imorgon, och så ska vi käka på Subway innan. Jag har aldrig ätit där, men det ser så gott ut så det ska bli spännande. Jag ska ha sån där fresh grilled eller vad fan det hette.. med teryaki (?) kyckling typ, hoppas de har den, de har ju gjort så mycket reklam för den. Ser så god ut. :)

Nu är jag trött, skulle vara skönt att gå och lägga sig redan nu, men jag ska passa på att njuta av kvällen, dricka cola, läsa bloggar. Sen innan vi går och lägger oss ska jag och Tobbe se två avsnitt, senaste Heroes och Supernatural 3x03.

Har sett två filmer också.

Först Smother med Dax Shepard och Liv Tyler. Den var helt okej. Lite mysig. Handlar om ett par. Mannens mamma är tvungen att flytta in eftersom hon har problem med pappan. Och så blir det lite tokigt sådär. Har väl ingen riktig poäng, en enkel komedi.


Sen såg jag och Tobbe norska skräckisen Fritt Vilt 2 / Kallt Byte 2 i tisdags kväll. Den var riktigt bra, gillar såna skräckisar. Läskiga, spännande och lagom blodiga. Ettan var bättre, men denna var också riktigt bra. Ska inte säga vad den handlar om, bäst att man ser ettan först, som handlar om fem personer som ska åka snowboard. Så bryter en benet och de hittar ett övergivet fjällhotell, där de såklart inte är ensamma. Mycket bra för att vara nordisk film.


Dagens eyecandy - Shia LaBeouf, 22

Jag har sett honom i filmerna Holes, A Guide to Recognizing Your Saints, Disturbia, Surf's Up, Transformers, Indiana Jones - Kingdom of the Crystal Skull och Eagle Eye
#1 - - Anna:

vilket mysigt kontor :)

jag får väl ta och se på fritt vilt 1 & 2 eftersom du säger de är så bra ;p

#2 - - Anna:

Ett tips på subway macka är:

- Valfritt bröd

- Grillad Kykling

- BARA oliver, rödlök och jalapenos av grönsakerna

- Chipotle Southwest såsen



Kan äta den flera dagar i veckan (a)

#3 - - Anonym:

nä dina pannkakor såg inte så frächa ut men när du sa att det var chockladpudding så ändrade min syn MUMS!



haha vilken snygging! hade du varit på jobb hade jag dräglat över dig och visslat :P.!