@ work

Gud vad segt :P Det ringer nästan ingenting ju. Vill ju att det ska ringa på så att tiden går fort. Och nu är jag ändå här med Sara i alla fall, tänk att jag ska sitta själv onsdag och fredag (!) kväll, gud vad boring. Föredrar så mycket att jobba dag... att vakna tidigt är ingenting jämfört med att behöva sitta själv hela kvällen och sen komma hem vid 11 på kvällen.

Det jag har att se fram emot är när jag kommer till T-Centralen, då ska jag köpa mig något gott för mina sista 20 kr. Hihi. Jag blev suktad av en påse barbecue chips på 7eleven i morse.. men det är inte mycket till lunchmat så jag skulle vilja köpa det ikväll istället, men jag tror inte 20 kr räcker. Och det är allt jag har, typiskt.

Och fick reda på att vi inte får lön på onsdag, utan på torsdag. Fan också. Imorgon är jag ledig, så jag tänkte "fan va skönt, nästa gång jag ska till jobbet har jag pengar", så skulle jag kunna åka lite tidigare, köpa hörlurarna och kanske något gott att äta. Där sprack den bubblan. Då var det inget att se fram emot på onsdag då. Fast kanske bättre att ha något att se fram emot på torsdag istället.. it's a rough day. Kommer ju hem 23 efter jobbet på onsdag kväll, och sen ska jag jobba från 9 på torsdag morgon. Plus att jag måste upp extra tidigt eftersom jag måste duscha på morgonen, kan inte duscha efter 23, tror inte jag skulle orka det heller.

Jag är inte direkt hungrig, men sjukt sugen på något gott. Skämtade med Sara att vi skulle beställa pizza hit. Hon trodde jag var allvarlig och sa att jag skulle göra det haha. Eftersom vi ändå är två ikväll så hade jag ju kunnat gå ner och hämtat den hahaha. Nej jag är sjuk i huvudet. Tur att jag inte har pengar nog. ;)

Man får väl längta till de riktigt små detaljerna i livet.. tills jag får äta mitt goda, och tills jag får komma hem, hoppa i mjukisbyxorna och pussa på min älskling.

På fredag ska Tobbe ut med Jansson igen, hans sätt att fira "löning". Psst. Han jobbar ju inte för sin löning. ;P Jag jobbar ju fredag kväll och har ändå vägarna förbi stan ungefär vid 22, så jag ska nog träffa dem åtminstone en stund och ta en drink eller så. Behöver ju inte stanna halva natten.