Fun day

Vaknade vid 12, var inne i stan vid ca 13. Mötte mamma och Najam vid T-Centralen. Då gick vi till Onoff för att titta på platt-tv's. Tror det blir ungefär 28tum för 7000 kr? Jag vet inte riktigt. De ska i alla fall åka till Arninge snart med Najams brorsa så de kan få skjutsa tv:n hem haha.



Sen gick vi till en pizzeria/kebabställe ganska nära Hötorget. Sjukt god mat där. =D Jag tog en vanlig Vesuvio... det var den största "vanliga" (icke-familje) pizza jag sett. Den var tunn men stooor. Föredrar det framför tjock och mindre. Jag orkade inte ens hela och då är det illa. Jag hatar att lämna kvar pizza. Tobbe tog en kebabtallrik, Najam kebabpizza och mamma kycklingtallrik. Vi blev sjukt mätta allihop, är fortfarande inte hungrig. Är på en såndär behaglig.. mellan hungrig/mätt-ställe. Varken mätt eller hungrig. Men börjar bli lite sugen på mat, kanske ska göra nudlar eller så snart.


Usch va långt hår jag har nu.. måste klippa.

Efter det gick vi till Siba och kollade lite också. Sen var det dags att möta Miranda. När hon kom gick vi till Soft kök & bar, Tobbe frös så och tjatade om öl. :P Så dit gick vi och var där några timmar visade det sig. Det var kul faktiskt. Söp Miranda under bordet mini hahha.. hon drack halva Najams jäger/redbull drink, en Aquatini, en halv öl och en shot. ;P Jag drack inget alls. Sen efter ett tag kom även Ladan.



Tobbe fick sin present, det var en Simpsons-mugg. :) Så nu har han två såna. Plus en från Mallorca, och en han fick i julklapp av mig med ett foto på honom från Mallorca. Jag har bara en egen mugg, med mitt namn på, fast den är hemma. Roligt med lite olika muggar i alla fall, istället för bara tiotals gråa IKEA-muggar.



Sen gick vi därifrån, Ladan skulle köpa en kamera så vi gick till Teknikmagasinet. Den hon ville ha hade inte laddningsbara batterier så hon skulle vänta. Hon och Miranda gick för att äta, medan vi andra gick mot tunnelbanan. Sa hejdå till mamma och Najam, tackade för maten och även 200 kr som jag fick... =) Sen åkte jag och Tobbe hem.


Tobbes mat.. mixtallrik hette det visst :P (rättelse av Arjan)

Har köpt ett sexpack cola och en liten godispåse också. Med såna där asgoda rosa med svarta streck.. sura godisar. Med gott syrligt innehåll.

På lördag ska Nina bjuda hit lite vänner, så då bjöd jag in Miranda. Kan man se lite film och sådär. Har laddat ner RocknRolla (action/komedi), Madagascar 2 (tecknat/komedi) och Midnight Movie (skräck).


Min pizza. Riktigt saftig och god, det brukar vara lite torrt utan ost men den här gången var tomatsåsen riktigt god. (De andra retar mig för att jag alltid tar kort på samma mat... :P)


Mammas kycklingtallrik. Hon blev jättenöjd.


Najams kebabpizza. Den såg väldigt mättande ut.


Eating. Onyttigt men sjuuukt gott!


På Soft kök & bar :)


Tobbe & hans fina present =)


Miranda o glada Ladan ;)


Från Mirandas mobil. Vi ser ut som muppar :P
#1 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

ingen aning, hans namn ringer ingen klocka.. nu har jag till och med lyckats glömma vad namnet var haha

#2 - - Anna:

vilken mysdag :) det såg gott ut med kycklingen.

#3 - - gina:

IT'S CRAZY!!! U can buy 42" plazma for $600 here.

#4 - - L:

du får skriva sen vad du tyckte om rocknrolla och skräckisen :)

tack för alla film tips du skrivit sedan innan, hittar några filmer jag tänkte se av dem.. :D

#5 - - Anonym:

HAHAHAAHHA , den blev inte den kamera som man måste ha batteri utan det blev en annan utan som bara behöver att ladda först kostade den 1299 men dem hade sänkt den till 999 hahah har redan tagit några bilder nu :D ska lägga upp imorgon :D

#6 - - bex:

wooowo din mammas kycklingtallkrik såg redigt god ut!! dregel