I like to move it

Gick upp vid 14.30 idag, så skönt att soova. =D

Har inte hänt så mycket idag, mest suttit vid datorn. Vid 19.30 gick jag till grillen och köpte varsin kebabtallrik till mig och Tobbe. Vi skulle se en film också. Gick ut med hundarna först, för Nina var på bio.

Sett två filmer idag. Den första såg jag själv.

Det var Senior Skip Day med Tara Reid och Brett Claywell. Den var helt okej. Men börjar faktiskt tröttna lite på såna där b-tonårskomedier med alltför lite komedi och för mycket bröst. It's getting old. Den var sebar, men inte mer.


Sen började jag titta på The Quest. Stod att den skulle vara som American Pie. Det var ju dumt. American Pie är fan klassiker. Det här var en skittråkig "reality"-komedi om några töntiga killar som skulle åka till Mexico och ragga på snygga brudar. Det blev för mycket för mig. Stängde av efter bara några minuter.

Jag och Tobbe började först se Rock n' Rolla (bioaktuell), men stängde av efter en halvtimme. Den var så tråkig och förvirrande, massa olika personer och man fattade ingenting.

Så vi bytte till Madagascar 2. =D Den var jättebra. Söt och roolig. ;D Bättre än ettan som Anna sa. Den här gången ska djuren åka ifrån ön och komma hem till New York. Men de kraschlandar i Afrika istället, där lejonet Alex föddes. Och nya äventyr händer där. ;P


Nu ska jag se veckans två nya avsnitt av Scrubs. Hade glömt bort den serien haha.. Desperate Housewives, Gossip Girl, One Tree Hill, 90210 och Ugly Betty hade ju paus den här veckan. Heroes återvänder i februari, Prison Break i april. Samantha Who vet jag inte vad som hänt med. The Hills är på obestämd paus till nästa säsong. Det är svårt att hålla koll på allt kan jag säga haha.

Dagens eyecandy - James Lafferty, 23


Jag har sett honom i tv-serien One Tree Hill

#1 - - Anonym:

#2 - - Anonym:

opsi det blev lite tomt..



en fråga.. vad betyder film del 2? :)

#3 - - Anna:

ops.. det är var jag som skicka de två översta :)

#4 - - Anonym:

sluta nu blir man sugen på kebab för de. sitter här och är skit hungrig plus är sugen på något sött just nu , hahah ska baka något gott hehe.



Värst var tara reid är med i alla ungdomsfilmer. jag förstår inte . de flesta amerikanska skådespelar är bara med i ungdomsfilmer thats it.

#5 - - emilia:

Jaaa precis den är verkligen scaarrryyy den här filmen vi höll för öronen hela tiden hahahah



kram