Snott från Anna

Jag har insett att min senaste kyss: var ett tag sen och jag känner att jag är sugen på en
Jag pratar: stup i ett om det är med någon jag känner mig bekväm med
Jag avskyr när folk: är respektlösa
Min bästa vän är: Miranda
Kärlek är: Tobbe
När jag borstar tänderna: sitter jag på toa samtidigt
När jag lagar mat: blir jag så uttråkad att jag går iväg och oftast glömmer bort maten
Jag tänder på: Tobbes nya sexiga muskler
Jag är rädd för: att bli lämnad ensam
Den värsta känslan är: att känna sig ensam
Den bästa känslan är: att vara nöjd och lycklig
Jag är bäst på: att oroa mig för framtida händelser
Jag är sämst på: att laga mat
Om jag va ett djur skulle jag vara: en riktigt lat katt
Min mobiltelefon är: ganska gammal men funkar fortfarande bra
När jag vaknar på morgonen: får jag alltid smyga för att inte väcka andra (därmed en av många anledningar till att det ska bli grymt skönt att flytta!)
Just nu tänker jag på att: resa och flytta, det jag längtat till mest de senaste åren av mitt liv
Bebisar är: ibland söta, men oftast bara jobbiga och något jag absolut inte vill ha

#1 - - Tobias:

Tack :D kul att du tycker det!