Tisdag

Tisdag, men känns som måndag. Hmm.. udda. Men inte dåligt. Helt ok jobbdag. Vädret var sämre. Det här är fan den kallaste s.k "sommaren" jag varit med om. Det är ju iskallt på morgonen. Jag går i jacka och ändå fryser jag och det är juli!? Jag har fan gått i jacka hela sommaren utom två veckor, det är helt sjukt.

Usch och nu har det blivit som så att jag jobbar varenda helg fram till resan förutom v.33. Jag har ångest inför det för jag gillar verkligen inte att jobba helg. Hela dagen går bort, får knappt träffa Tobbe eftersom han jobbar ju på vardagarna, ensam hela dagen, kommer hem så sent, man jobbar ju hela veckorna också, inte så kul att jobba vardag och helg. Så nu känns inte tiden fram till resan alls särskilt rolig. Känns som jag knappt kommer vara ledig alls. Men money blir det i alla fall.

Imorgon är jag åtminstone ledig. :D Ska bli grymt skönt. Ska sova ut. Sen möta Miranda vid gymmet kl.12, då ska vi träna och sen åker vi hem och hänger här ett tag. Ser film och lite annat. Blir en grymt skön dag. Ville vara uppe lite längre ikväll också eftersom jag kan sova ut, men vet inte om jag orkar det. Vi får se.

Sen på torsdag slutar jag 12 så då ska jag till Vallentuna och hämta mina böcker och framkallade foton. =) Har snart läst ut min sista bok.. eller snart o snart, har typ halva kvar, men det går så fort så. Gold Diggers av Tasmina Perry. Föredrog hennes första bok bättre, men den här var också jättebra. Får fota böckerna när jag hämtat dem, jag vet att åtminstone Manda och Tiffany är intresserade av att se. Men om de läser här så kommenterar de då aldrig i alla fall. :@ Otacksamt tycker jag!

Känner mig inte så glad alls just nu. Mycket jobb, shoppingförbud, dåligt väder, får knappt nån tid med Tobbe, jag tränar o tränar men ser fortfarande lika fet ut.. =( Och resan känns inte som något upplyft just nu heller. Det är fortfarande en evighet kvar och jag orkar inte längta mer. Det blir bara så tjatigt.

Tobbe har varit o tittat på en till lägenhet idag. Han var först i kön på en annan, så om de godkänner hans ekonomi skulle vi tydligen få den (?). Äsch jag tror det när jag ser det. Vill så gärna att vi ska få flytta till ett eget ställe, jag längtar så.
#1 - - Anna:

Oj va kul om ni får denna lägenheten!! :D -håller tummarna-

#2 - - tiffany:

hahaha shiit vad kul!!! när flyttar ni? du anar inte det är roligaste när man flyttar man bestämmer själv vad man vill ha och hur lägenheten ska se ut själv flyttar jag om några dagar jippe :D