Ännu en soldag

Men inte lika produktiv dag idag som igår. Ville bada och sola, men det blev inget badande för det blev så sent. Inte så mycket solande heller. :( Var med Emelie och hon hade intervju kl.14 och innan dess ville jag ju inte sola själv. Ladan jobbade och Miranda skulle vara med Filip.


Emelie fotar. Av hennes min att döma skulle man kunna tro att hon fotar sig själv, men faktiskt inte ;)

Liite solade vi i alla fall, men tror inte jag fick nån färg. Måste ju sola baksidan. Sen efteråt gymmade jag, fett skönt. Har nog aldrig blivit så svettig i hela mitt liv som jag blev idag. Mysigt verkligen. Men bränner fett. ;D Väger fortfarande envist kvar på 50 kg.. är rädd att jag inte kan gå ner mer om jag inte blir typ extrem och bara käkar sallad. Fy vad jobbigt. Att träna är skönt men att bara äta äcklig nyttig mat.. usch.


Nya solisar :)

Imorgon jobbar jag. Sen på torsdag ska jag bada med Emelie och Ladan. :) Jobbar då med, men slutar 12 så. =D Hoppas man får nån färg då.

Sen verkar det som att efter fredag kommer temperaturen sjunka igen.. regn på söndag? Suck vad tråkigt i så fall. Vill aldrig att det här fina vädret ska försvinna, man blir så glad av det. Och det är såhär det ska vara på sommaren. Lite värme måste vi ju få i vårt lilla kalla land för guds skull. :)


Palmer woho ;D Haha


På Djurgården var vi
#1 - - Anna:

ni ser bruna ut iaf :)

#2 - - anna:

svar: åh jasså? härligt! har sett halva zach & miri nu ochd en verkar ganska kul :)