Jobb, shopping och träning

Ja, det har jag hunnit med idag, känns skönt. :) Tyvärr inte solning eller badning, men det tar jag igen imorgon. ;D Om inte vädret tvärvänder.. men det tror jag inte det gör förrän vi får en förvarning. Eller hoppas.


Moi uttråkad medan Miranda provar massa kläder :P

Slutade jobba klockan 12 idag, riktigt kort pass på 4 timmar. Det är väldigt ovanligt att jag slutar så tidigt, men det var riktigt skönt. Gör det på torsdag också. Strålande väder må jag säga!



Mötte Miranda i stan vid 13.30. Vi tog en shoppingrunda i solen. ;D Var inne på hm låt se, Gina Tricot, Cubus, Vero Moda/Jack & Jones, Topshop/Topman, H&M, MQ.. ja allt möjligt. Jag handlade allt på H&M förutom ett par solbrillor på Ur & Penn. Oh så förutsägbart med H&M. Men face it, de har helt klart snyggast kläder i min smak. Miranda handlade bh och trosor på H&M och jeans på VILA tror jag. Jag köpte en t-shirt till Tobbe på H&M också, kunde inte låta bli. Älskar att se honom i nya kläder verkligen, och han orkar nästan aldrig shoppa själv så. :)



Just ja, före det var vi förresten på resebyrån. ;D Skrev ut våra resedokument och fick våra bagagelappar woho. Och allt är betalt och klart. Nu gäller det bara att spara fickpengar och räkna ner dagarna hihi. Det var för snart 2 månader sen vi började planera detta, nu har nästan halva tiden gått och det har gått sjukt fort ändå! :O Så inte långt kvar hihi. ;) Bara jobba o slita till dess. Och förstås få så mycket sol som möjligt. ;)



Efter shoppandet gick Miranda hem för att sova, hon har jobbat inatt förstår ni, och jag åkte till gymmet och körde där ett tag, skönt. Sen åkte jag hem. Tobbe och jag möttes på torget, han hade också varit och tränat. Duktiga vi är. Kan inte fatta att jag faktiskt jobbat idag, med tanke på så mycket annat som jag faktiskt hunnit med. Så går det med halvdag.


Lite för varma byxor hade jag idag :)

Imorgon är jag ledig. Ska sola och bada med Emelie, sköönt. =D Få färg på baksidan också haha. Ska faktiskt skicka sms till Ladan nu och höra om hon vill följa med.. om hon inte jobbar. Sen onsdag jobbar jag 8-17 och torsdag 8-12 igen, sen är jag ledig resten av veckan. :) Det är bra, behöver ladda inför nästa fullspäckade jobbvecka, min jobbigaste hittills. Jobbar fem dagar, 8-17 mån-tors, sen 12-21 fredag. Oh. :O


Bikini, H&M Divided på rea, 100:- totalt


Bh:ar, H&M på rea, 80:-/styck


Solbrillor, Ur & Penn på rea, 90:- ungefär tror jag. Kommer nog bättre bild på mig i dem imorgon :)


Bad/beachbyxor, H&M på rea, 100:-


Skjorta, H&M, 150:- tror jag


Resedokument woho =D
#1 - - Anna:

gud va härligt att shoppa! vill också shoppa mer.

#2 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

har faktiskt fått den av min au pair mamma =)