Bläh

Usch. Jag var glad idag. Sen blev det strul med cdon. Och nu är jag irriterad och det går inte över. Räcker med det för att resten av kvällen är inte förstörd, men inte bra heller. Hade ju gjort två beställningar där igår. Sen plötsligt ser jag att det står "annullerad" på båda två, och jag fattar ingenting. Så då skrev jag till kundservice (de hade ingen telesupport, vad fan är det för skit?), och fick veta att man tydligen inte kunde ha kontot registrerat på en person, men betala med någon annans kort.

Skrev ju kontot i Tobbes namn så jag skulle slippa åka till Vallentuna och hämta varorna. Jag har gjort så förr utan problem, fast tvärtom, i mitt namn med Tobbes kort. Så jag tänkte inte på att det kunde vara ett problem. Det var förstås namnet som inte stämde med personnumret. Kunde de inte vara liite tydligare med det?

Så nu har kontot alltså blockerats. Jag måste göra ett nytt konto, beställa alla varor på nytt. Då tar det mycket längre tid. Och det värsta är att de redan dragit pengarna och jag får inte tillbaka dem förrän "inom ett par dagar". Och det var fan nästan 1000 kr. De kan minsann dra pengarna på nolltid, men det tar flera dagar att få tillbaka. Idioter.

Så nu kan jag inte beställa på nytt förrän jag får pengarna tillbaka, tänk om det skulle bli strul igen och jag inte fick tillbaka? Då skulle jag förlorat 2000 kr och det hade väl dröjt ännu mer innan jag fick tillbaka. Så det tänker jag inte riskera. Nu tar det en jävla tid, lär ta en vecka extra för att jag måste vänta på pengarna nu och inte beställa igen förrän dess. Egentligen skulle jag inte vilja beställa därifrån över huvud taget nu p.g.a det här. Men jag måste. Gossip Girl boxen finns inte i butik till samma bra pris, och böckerna är också dyrare i butik. Och lär inte hitta en lika bra mp3 heller till det priset. Åhhh vad irriterande.

Jag hatar sånt här jävla skit. Det kan irritera mig i flera dagar, vilket det säkerligen kommer göra hela helgen minst. Kan inte slappna av förrän det är färdigt. Dessutom har jag ju bråttom med Breaking Dawn boken, kan ju inte sega hur länge som helst med Eclipse, de glömmer jag ju vad som händer i boken.


Jacka

Ahh herregud. Antar väl att jag ska vara "glad" att jag inte har större problem än det här. Men det är så jobbigt att gå runt och vara irriterad i flera dagar. Gina säger alltid åt mig att vara positiv, det har alltid fungerat så bra för henne, men varje gång jag försöker går det bara åt skogen.

Innan det här var dagen betydligt bättre. Var mycket tröttare i morse än de andra dagarna den här veckan, men jag kopplade bort det.

På lunchen hann jag inte äta, gick först till Coop och köpte chips och bröd, sen gick jag till H&M och köpte en vårjacka. Har bara använt förra årets ett fåtal gånger, men redan tröttnat på den. Tråkig, för stor och så himla skrynklig. Denna är då inte för stor i alla fall. Blev så irriterad vid kassan, det var världens segaste kille som stod och småpratade med kunden före, de kände väl varann. Så då var han jävligt seg. Dålig service. Hatar sånt. Trevlig var han inte heller.

Slutade vid 16, mot slutet fick jag massa tips på bra band av Christine. Precis vad jag behöver, har sån brist på musik. Och även om det tar en himla massa extra tid för min nya mp3 att komma, så kommer den ju så småningom och då har jag massa mer minne för bra musik.

Tur att jag ska shoppa med Miranda imorgon. Då har jag något att se fram emot. ;P Lär bli lite kläder då.

Ikväll ska jag se senaste Scrubs och Gossip Girl och kanske någon film. Vill egentligen gå och lägga mig tidigt, men det är omöjligt med en 2-åring här.

Dagens eyecandy - Matt Cohen, 26

Jag har sett honom i tv-serien Supernatural

#1 - - Anna:

men pröva ginza.se, de brukar vara billiga.



sexig bild på Matt ;p

#2 - - amanda:

Usch va irriterande! Men du, du kan registera det i ditt namn och välja att det skickas hem till tobbe ändå! testa det =) hoppas du får tbx pengarna snart

#3 - - Anonym:

HAHAHAHAHAHHAHA.

så roligt om dem börjar tjata om det.



Tack vad snällt sagt. Men ibland så undrar man verkligen vem som kommer spendera livet med en.

Snygg har jag aldrig tyckt att jag har varit men men jag uppskattar verkligen det du sa.



Du anar vad jag gjort har raggat på några killar i min kurs kanske har nämnt i min förra blogg men dem dissar då börjar man trycka ner sig själv. och tycker att man är värdelös osv...



Okej då ska jag bomba henne med frågot :D.



Jaså? vad hur blir du så? vad är din hemlighet?



HAHAHAH , så fort jag ser någon med mp3 närheten av henne ska jag skriva HON ÄR EN MP3 MÖRDARE hahahahah.



Vad konstigt , har aldrig varit med om att mp3 säger error kanske för jag inte har display HAHAHA.





#4 - - Anonym:

va faan vilka idioter!



hur kan man göra så! Vilken dålig service dem har!



själv vågar jag inte lita och beställa från nätet. för vad som helst kan hända det finns folk som kan hacka ens kreditkort via nätet.



Säg inte så! Visst kan man tycka så men om jag vore dig så skulle jag ringa dem och skälla ut dem visa dem vad du går för!



Samma hära jag tröttnar ockå på mina kläder dessutom vill jag inte bara slänga dem sådär när man har betalat en hel del.