First time

Idag har jag gjort två saker för första gången i mitt liv; varit på gymmet officiellt (en gång med gympan i skolan räknas inte) och ätit sallad på McDonald's.

Åkte in till stan lite tidigare än planerat, så gjorde lite speedshopping. Blev en tröja på JC för 100 kr, och en t-shirt för 130 kr. Sen ett linne på Cubus för 150 kr. Det gick mycket fort men jag blev ändå nöjd. =) Men nu får jag lugna ner mig lite.. är fortfarande nästan fyra veckor kvar till nästa lön haha.



Sen mötte jag Miranda på Söder vid 13. Det blåste kallt. Jag vill ha vår nu så man kan bli vårfräsch! Dumpa halsduken och vinterjackan. Nu jävlar ska jag bli vårfräsch. :P

Vi gick till gymmet. Vi var där i två timmar. Det var ju askul. =D Gjorde grymt ont att gymma och var jobbigt, men det var ändå skönt och kuul haha. ;D Åh fy fan vad skönt att jobba med kroppen lite. Vad bra man mår av det. Och man känner sig mycket snyggare och fräschare. Jag behöver fan gå ner 10 kilo. Good luck. Men nu när jag vet att jag tyckte mycket om att gymma går det nog mycket lättare. :D



Min första prioritet är att träna bort fettet på magen. Åh springbandet var så härligt.. nästa gång ska jag lyssna på musik där så jag orkar längre. Blev över 2 km på den och den där andra saken som Miranda använder på första bilden. Vad duktig man känner sig. Och så skönt att sitta vid datorn nu...

Efter det skulle vi käka sallad. Men det var så jäkla dyrt på café, typ 100 spänn för en jäkla sallad, så då gick vi till McDonald's. Var svårt att låta bli hamburgare och pommes kan jag lova. Men jag var stark. Salladen var faktiskt riktigt god. Och jag har inte ost eller dressing i. Kycklingen var mycket god. Och vatten till.


Haha usch

Sen åkte vi hem åt varsitt håll. Imorgon jobbar jag 8-17. Onsdag jobb 8-12, sen gymma igen, och sen kanske bio (Miranda har inte svarat på det än). Torsdag vet jag inte, har inte fått något jobbpass då i alla fall. Fredag jobb 8-16, sen gymmet igen. Ska ju egentligen till Vallentuna då, men Tobbe ska också jobba och gymma så det blir lika bra. Nice!! =D

Har beställt linsvätska nu också, min är nästan slut. Så jag kan börja använda linser på heltid, förutom hemma. Så vårfräsch jag kommer bli... gymma, bort med glasögon, vinterjacka och halsduk. Byta ut det mot vårjacka och vårskor. Gahh jag längtar.


Yum :P

Kläderna jag köpte:



Videos:
#1 - - Anna:

va duktiga ni har varit idag :D

#2 - - Anonym:

vad duktiga ni är som tränar och tränar!

köpte ni gymkort eller betalade ni för ett pass?