Ny mp3 efter fyra år

Ja. Jag har suttit här och haft ett helvete med mp3:n ikväll, försökt få in Nickelback's senaste album, men det har blivit error hela tiden så tredje gången gillt blev det. Sen blev det som så att filerna var så stora så att nu får det endast plats med ca 34 låtar i min lilla 256 MB mp3. Och det börjar bli tröttsamt att lyssna på exakt samma låtar varje dag om och om igen. Och märker att det finns många tidigare sönderspelna låtar som blivit bra igen...

Så jag har bestämt mig för att köpa en ny mp3-spelare nu efter snart fyra år. Det är beundransvärt att den hållit så länge tycker jag. Och den var inte ens sprillans ny när jag fick den i april 2005, efter att jag kommit hem från skolresa i Barcelona. Om man jämför med Miranda då, som hade sönder två mp3-spelare under en kort period och nu har hon ingen, är väl ingen idé att köpa för henne haha.

Det blev i alla fall ett riktigt kap tycker jag. Gjorde en ny order från cdon, beställde ju därifrån idag. Men denna lär jag få tidigare, är 1-3 leveransdagar på den istället för 4-6. Det blev en med 2 GB minne, alltså 8 gånger så mycket som min förra, woho. Kostade endast 200 kr. Jag känner mig riktigt nöjd. Men kommer bli otroligt ovant med en helt ny, efter att ha haft samma så länge. Denna blev det:

#1 - - Anna:

snygg! den är säkert bra :)

#2 - - tiffaany:

HAHAHAHA tack så mycket :D.



Va vaaar han :O! skit nu måste jag kolla igen! HAHAHAH

aaa, men gud kände inte igen han!



Har du... isåna fall måste jag verkligen ha fiskminne. men jag ska vara mer uppmärksamhet!





Exakt! Och dem förstår inte riktigt att dem ska älska oss som vi är inte vad vi gör!



Ärligt talat så min mamma med.



Hon kommer säkert tjata om när du och tobbe ska skaffa barn! hahah nämnde jag för dig att jag snackadeom barn för mamma i somras jag ba ingen vill ha mig och jag kommer inte ha barn hon vart ledsen och ba jag vill ha barnbarn och försökte peppa och ba jo det såklart någon vill ha dig och bla bla....



va har hon men det har jag missat! vad heter hennes blogg har massor med frågor om luelå! hhaaha



jaha det har jag inte tänkt på :S. blir du trött om dagarna va?

#3 - - Anonym:

Va tar miranda sönder sina mp3 låter som om verkligen älskar att första mp3. ska nog gömma min mp3 när jag ser henne så hon inte tar sönder min mp3. MP3 MÖRDARE SKA JAG KALLA HENNe FÖR!

Nej verkligen hon kan väl inte låta bli och ta sönder den :P.



va error? kan det säga så? men då är det lika gärna dags och dumpa den. 4 år är ganska bra! verkar vara en bra mp3.





Vilken pudding! den vara skitball!