Ny vecka igen

Trött jag är. Efter-lunch-seg. Snart dags för fika, då blir det cappuccino och lussebulle, mums. :)

Helt galen natt jag hade lördag till söndag alltså, hahaha fyfan. Kåta grannar man har. Undrar vart det kom från heelt plötsligt, har inte sett någon ny flytta in. Jag hörde de ha sex vid 2 på natten. Sen vaknade jag 4.30 av att de körde igen. Och åter igen vid 10 på morgonen. Geez! Är dom nykära, gravida eller vad är det frågan om.. sådär har man ju inte hållit på på länge.. men måste säga att jag saknar det lite faktiskt. ;D Haha.

Var lite jobbigt att vakna sådär flera gånger men sov ut till 13 i alla fall, sköönt. Tog det bara lugnt under dagen; lagade mat, diskade, satt framför datorn och kollade serier. Fixade med min nya fina externa hårddisk, nu har jag kopierat alla viktiga filer från datorn till den, känns bra.

Sen på kvällen kom Tobbe hem äntligen. :) Kan inte ens beskriva hur underbart det var att lägga sig i sängen under täcket med hans armar om mig.

Vi tittade på Flickan som lekte med elden. Den var väldigt bra. Bättre än ettan tycker jag, det var mer spännande handling. Men slutet var lite av ett antiklimax. Tänkte liksom "var det här allt?". Men nu längtar jag till sista filmen.. men inget jag orkar se på bio, får hyra eller ladda ner. På bio vill jag se något med mysig stämning.. komedier är bäst. Sen mot slutet av filmen hörde vi grannarna ha sex igen.. hahaha. Undrar om dom hört vårat reunionsex.. det var inte så tokigt i alla fall. :)


Gud vad det ringer på jobbet idag, jag hinner knappt skriva trots att det är eftermiddag. Men det är ju måndag och influensa-tider.. då blir det väl så haha.

Så nu har jag precis tagit hit cappuccino till mitt bord. =) Orkar inte sitta inne i fikarummet själv och uggla.. då är det roligare att sitta vid datorn.

Dagen började inte så bra idag, men den har fortsatt bättre. Inte kul alls att vakna 5.30 på morgonen, kände bara "åhhhh.. hur ska jag orka med den här veckan". Men får fokusera på att jag är tacksam för att få jobba. :D Sen var både tåget och bussen försenade så fick stressa lite. Usch hatar den där bussen på morgonen. Det är bara för att 30-40 ungar från en skola ska åka i en och samma buss, plus andra vanliga människor, blir helt fullproppat. De borde fan få en egen buss så man slipper dem. Det skulle man ju kunna satsa på tycker jag. Med dagens arbetslöshet och allt.

Men sen blev dagen desto bättre. :) Min matlåda var mättande och grymt god. Det har ringt på rätt bra så tiden har gått fort. Snart får man åka hem igen. ;D Duscha, äta god middag o bara ta det lugnt. Se senaste Desperate Housewives.

Måste snart börja fundera på vad man ska köpa i julklapp till folk.. det är så svårt, jag tycker inte alls om det. Eller i alla fall inte till äldre personer än en själv, när det är till folk i ens egen ålder är det lättare och roligare. Man vill ju inte ge nåt som folk inte vill ha heller. Det är det tråkiga med det hela, att välja vad man ska köpa och att betala. Den roliga sidan är själva inköpningen och inslagningen. Och att ge presenterna förstås.

Vet i alla fall vad jag ska köpa till Tobbe. Men det kanske jag inte bör skriva här.. han har inte läst min blogg på typ två år nu men man vet aldrig. Ser fram emot att köpa det i alla fall. ;D Och måste nog köpa något till Lina också.. hon sa att hon ville köpa något till mig så. ;P Man kan ju inte bara ta.

Egentligen har jag ju gott om tid, jag brukar aldrig köpa julklappar före december i alla fall, då skulle jag bara känna mig löjlig. Men jobbar ju rätt mycket i december så jag får ta en riktig heldag för julhandling. Blir lite stressad när folk skriver om det hela tiden och att vissa nästan är klara. Knäppt. December börjar ju först imorgon.. :P
#1 - - Anna:

Jag blev moster idag! wiiihoo :D

#2 - - Tobias:

Jag kan bara hålla med dig :) gillar det inte!

#3 - - Ewezi:

Godnatt, hoppas att din Måndag har varit bra :)!

#4 - - Lisa:

vilket fint kort på er :)

#5 - - tiffany:

HAHAHAHAAHAH starckars dig! jag har varit me den gång där grannar stönar! Fan jag har inte ens sett dem filmerna ännu jag som har velat att se dme men jag skjuter upp dem jämt fan måste skärpa mig nu måste se nu!.



Men ursh starckaren!!!!! jag förstår dig helt.



Men jag kan skicka bilderna på msn så kan du fixa, vad är dte för program picsa eller?

Verkligen men du är beredd du har med dig kamera det är bra de. men det är kul att se faktiskt blir glad o skrattfull!

#6 - - Anna:

jo eg. men hon gjorde snitt ist, och då gör dem det 2 veckor innan beräknad tid :)