Allt för ikväll

Tråkig lista.

Tio första:

Första bästa kompis: -
Första bil: -
Första kärlek: Tobbe
Första husdjur: Marsvin Albert som visade sig vara en tjej
Första semester: Finland skulle jag tro.
Första jobb: Det jag har nu
Första köpta skiva: Spice Girls :P
Första riktiga kärlek: Tobbe
Första piercing: I öronen när jag var 2
Första konsert: Rix FM Festivalen 2002

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Turkisk peppar shot
Sista bilfärd: Minns ej.
Sista filmen du såg: Personal Effects
Sista ringda telefonsamtal: Busringde till Lotta på jobbet moahahaha ;D
Sista bubbelbadet: Eh.. på badhuset för några månader sen tror jag :P
Sista spelade cd:n: Cobra Starship
Sista kyss: I morse. Kiss goodbye
Sista gången du grät: Minns ej
Sista måltiden: Frallor. ;P

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit arresterad: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej
Fått ditt hjärta krossat: Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej
Haft ett one-night-stand: Nej
Busringt till nån: Gjorde ju det nyss ;)

Sju saker du har på dig:
1. Strumpor
2. Nattlinne
3. Mjukisar
4. Handduk på huvudet
5. Glasögon
6. Trosor
7. Tröja

Sex saker du har gjort idag:
1. Jobbat
2. Druckit cappuccino
3. Tränat
4. Ätit
5. Pratat i telefon
6. Åkt tunnelbana (väldigt händelserikt)

Fem favoritsaker (ingen speciell ordning):
1. Datorn
2. Kameran
3. Mp3:n
4. Bankomatkortet ;)
5. Kläder

Fyra personer du kan berätta allt för:
- Finns ingen sådan. Jag berättar olika saker för olika personer. Men den som absolut kommer nära är förstås Tobbe.

Tre val:
Svart eller vit: Svart
Sommar eller vinter: SOMMAAAR!!
Choklad eller chips: Chips

Två saker att göra innan du dör:
1. Resa till alla ställen jag vill :)
2. Bli rik? ;D

En sak du ångrar:
1. Att jag inte tränade onsdag-torsdag
#1 - - Viktoria:

Svar: Åh vad mysigt :D

#2 - - Tobias:

Tur att det inte var en pizzabild då :D

#3 - - Tobias:

tack så hemskt mycket :) jo jag funderar på gamla typsnittet, vi får se! tack för kritiken =)