No news

Inget nytt för idag.

Haha det var så kul, läste min blogg för exakt 3 år sen, den 29 oktober 2006. Då var jag otroligt bitter (vissa kan väl inte tro det, men faktiskt mycket mer bitter än idag), och jag funderade över hur min framtid skulle bli. Eller hur jag var så säker på att min framtid skulle bli. Det första jag skrev var att jag trodde (visste tydligen) att jag skulle bo kvar hos mamma i minst 5 år till. Inte mer än 5 månader senare var jag därifrån och bodde hos Tobbe. Man vet verkligen aldrig vad som väntar runt hörnet. Det är det jag älskar med livet. Dåliga saker händer men när det händer riktigt bra saker.. då är allt det dåliga verkligen värt det.

Imorgon ska jag jobba. Ser inte fram emot att gå upp tidigt. Har haft så mysiga mornar med Tobbe nu när varken han eller jag varit tvungna att kliva upp. Jag tror han ställer alarmet på ca 10.30. Sen stänger han av det. Så ligger han och håller om mig. Alarmet ringer igen, han stänger av. Sen ligger vi åt andra hållet och jag håller om honom. Och så håller vi på i typ en timme. Fattar inte varför han inte bara stänger av det helt istället för att det ska hålla på och ringa om och om igen. :P Men det är så mysigt att ligga och mysa på morgonen, guld värt. =D

Anyway, jobba var det ja. Förutom biten att gå upp tidigt ska det bli kul. Framför allt skönt att komma ut härifrån. Tjäna pengar o vara lite social haha. Ser t.o.m fram emot att lyssna på musik och läsa min bok på vägen dit/hem.. :) Och så kommer det vara fredag, aldrig tokigt.

Jag är seriöst sugen på drinkar. Fan, måste man behöva gå ut för att få sig en drink? Inte som att jag är bartender o kan blanda hemma haha.. det är så enkelt för alla utom mig känns det som. Killar köper bara öl, och tjejer vin. Jag hatar både öl och vin. Jag vill ha drinkar som gör en luddig i huvudet. :) De är framför allt så gooooda.

Den här veckan har varit riktigt rutten. Visst, mysiga mornar och skönt att bara slappa, men, it's getting old. Jag vill ut och göra nåt kul, träffa folk, så man kan ta nya bilder också. Jävligt tråkig blogg särskilt utan bilder. Nästa vecka ska jag banne mig ta en shoppingdag. Komma ut, shoppa, fika, fota.. lovely. =)

Igår såg jag och Tobbe The Last House on the Left. Skräckthriller. Bästa jag sett på länge. Så spännande. Men väldigt irriterande. Men en bra skräck, fast den inte var så läskig, mer spännande. Mindre blod och mer spänning. Dock ändå lite för mycket blod.. usch jag får ont överallt. :/
Handling: Tre brottslingar tar död på två oskyldiga tjejer, tror de. Ena tjejen överlever. Sen kommer dom till tjejens föräldrars hus där de ska spendera natten p.g.a oväder. Och så händer det en hel jäkla massa.
Betyg: 8/10


Har blivit en tradition för oss att se en film eller två avsnitt av en serie innan vi somnar, så mysigt. :) Ikväll ska vi se en drama med Ashton Kutcher. Efter det har jag nog sett alla filmer värda att se med Ashton. Det är ett måste när det gäller honom och Ryan Reynolds. ;)

Och snart har jag sett alla How I Met Your Mother avsnitt tyvärr.. det är så synd, den har blivit en av mina absoluta favoritserier. Så mysig och rolig. Får lika mycket myskänsla som av Vänner, trots att man skrattar mycket mer till Vänner. Sen blir det till att fortsätta med Two and a Half Men. Gud vad intressant liv. :P
#1 - - Anna:

oh den filmen är bra ;)

#2 - - gina:

help!!!!! I can't read ...text is too small for my old eyes

#3 - - Blondin Olga!:

Där lyckades du allt luras, jaja hämden e ljuuuv...hehehe!!! Nu ska jag jobba vidare här zzz!!! snart får jag oxå ha HELG, JIPPI!!! Ps: du lät lite "luddig" hahiho!!! Önskar TREVLIG HELG!

#4 - - Blondin Olga:

Drinktips! White Christmas: Fyll det största glaset du hittar med explorer, häll i tippex och rör om. Drickes på egen risk! hihi!!