Put it in your blog I promise no one even gives a fuck

Gjorde denna för två år sen. Tänkte jämföra svaren, det mesta var sig likt men lite hade förändrats.

Brukar du komma i tid: Oftast.
Vad hade du i din mun senast: Cappuccino
Har du bra kondition: Inte direkt :P
Hur känner du dig just nu: Likgiltig
Hur upplever du dig själv som person: Lat
Vanligaste färg på dina kläder: Ingen aning faktiskt
Kan du laga mat: Börjar precis lära mig as a matter of fact ;)
Vad jobbar du med/pluggar du: Timanställd telefonist o söker jobb
Vad har du på dig just nu: Mjukisar, hoodie, tofflor
Har du någon fobi: Höjder, ormar, spindlar m.m.
Hade du en bra kväll igår: Visst den var helt ok
Vilket är ditt senaste inköp: En energybar efter gymmet idag
Din favoritdryck på morgonen: Apelsinjuice
Projekt just nu: Söka jobb? Och träna
Vilken tid gick du upp idag: 10.30
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Från jobbet
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja våran
Vad hade du sönder senast: Hade lite halvt sönder en mugg, den välte när jag diskade
Senaste alkoholintag: Förra lördagen
Har du haft mörkt hår: Det har jag nu.
Är du morgonpigg: Har aldrig varit och kommer nog aldrig bli
Vem snackade du med senast: Tobbe
Stjärntecken: Skorpion
Varm favoritdricka: Cappuccino slår allt
Favoritdricka när du är riktigt törstig: En riktigt kall, kolsyrad burk Cola
Alkoholhaltig favoritdricka: Pina Colada och Strawberry Daquiri. Och har en liten hatkärlek för Mojito konstigt nog, minns den som god-äcklig på Kreta faktiskt, trots att den mest smakade.. blad.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Det var nog ett tag sen, jag minns inte. Jag försöker vara förnuftig :)
När hånglade du senast: Hmm..
Saknar du någon just nu: Inte särskilt.
Hur ofta loggar du in på LunarStorm: HAHA. Det var typ.. 5 år sen?
Gillar du dokumentärer: Nej.
Vilka språk kan du prata: Svenska och engelska
När fikade du senast: Några veckor sen.
Vad ska man göra för att få dig irriterad (förbannad!): Irriterad kan man få mig lätt. :P Förbannad krävs lite mer.
Senast sedda filmen: The Taking of Pelham 1 2 3
Senaste impulsköp: Frallor?
Bästa promenad: Off the top of my head.. minns jag min och Tobbes romantiska promenad på stranden i Palma Nova sista kvällen, augusti 2008.
Favoritgata: The Strip i Las Vegas ;) hahaha
Favoritgalleri: -
Här bjuder jag mamma på middag: Hemma.. hon kommer hit snart så då får vi se om jag bränner ner köket
Fikar gärna på: Starbucks
Bästa lunchställe: -
Favoritgrönsak: Tomat
Favoritmärke: -
Favoritdjur: Katt och hund. Och ekorre. Just adorable.
Favvoskor: Converse.. miss 'em.
Motionerar: Cykeln på gymmet. Haha det roliga är att mitt svar för så sent som två år sen var "när jorden går under". Vem hade kunnat tro detta?
Det dyraste jag köpt: Resa till Grekland för 4900 tror jag.
Bästa fyllekäket: Pizza, always and forever pizza
Dansar helst till: Lady GaGa och Black Eyed Peas
Bästa romanen: Marian Keyes books
Favoritprodukt på Apoteket: Ipren and shit
Bästa förfestmusiken: Beror på hur playlistan ser ut för tillfället.
Reser helst till: Tropiska paradis, eller USA.
Älsklingsljud: Bra musik. Tystnad ibland.
Mitt sämsta köp nånsin: Onödiga saker, som skräpmat
Är du bekymrad över något just nu: Över en hel jäkla massa som alltid :P
Favoritland förutom sverige? America
Längtar efter: Att fylla år och få se New Moon <3
Gillar Allsång på Skansen? Neeeeeej.
Senast lästa papperstidning: Metro
Senaste telefonsamtal: Manda. Hon skrämde mig med ett sms idag :P
Haft sex me någon av ditt egna kön? Gud nej.
Kär: Ja
Varit i Polen? Ja. Udda fråga.
Hur gammal var din mamma när hon födde dig? 24
Vill du ha / har du barn? Lååångt i framtiden. Om jag nånsin vågar ge mig in på att bli fet som ett svin, må illa hela tiden och sen föda :O
Hur många resväskor äger du? En.
Tittade du på tecknat när du var liten? Eh ja
Vad var den senaste musik du lyssnade på? Lyssnar just nu på Cobra Starship
Vad är det bästa med dig? Att jag är knäpp
Vad är det näst bästa med dig? -
Vad är det sämsta med dig? Självisk och lat, och ältar samma problem om & om igen
Hur var du som barn? Knäpp
Har du bra kontakt med din familj? Helt okej
När hånglade du med en man första gången? Man? Hahahaha
Har du varit kär? Ja
Hur långt var/är ditt hittills längsta förhållande? Hittills snart 2 år och 9 månader
Hur stora fötter har du? 38/39
Hur ofta filar du dem? Aldrig
När var du riktigt full senast? Haha jag minns inte ens. Blir bara så illamående av att vara "riktigt full".
När ångrade du senast något du gjorde på fyllan? Det var några år sen nu
När dansade du senast? Just nu ;D Framför datorn
Följer du någon Tv-serie? Hahaha. Don't even get me started again...
Vad gjorde du nyårsafton 1999? Var hemma och kollade på Bingolotto (tydligen)
Vilken roll hade du i skolan? The freak in the back corner.
Boxers, briefs eller tanga? Boxers
Vart vill du åka på storstadssemester? Vegas, L.A, N.Y, Miami
Vart vill du åka på solsemester? Thailand, Malta, Egypten m.m
Vill du gifta dig? Långt i framtiden, över 30
Vill du ha barn? Samma där.
Hur långa ögonfransar har du? Hmm ingen aning. Konstig fråga.
Brukar du bada på sommaren? Jag försöker
Älskar du alla former av sport? Nej.. det enda jag älskar är skidåkning. Allt annat är för jobbigt.
Lyssnar du på radio? Vilken kanal? Nej. För mycket prat och för lite musik.
Är du med i någon fackförening? Nej
Gillar du parmesan? Nej
Har du gjort något kriminellt? Inte direkt
Knarkar du? Absolut. Eller inte.
Vad heter din bästis? Bästis? :P
Vad är det första du gör på morgonen (jobbdag)? Går på toa, sen borstar jag tänderna
Vad är det första du gör på morgonen (ledig dag)? Myser med Tobbe, går på toa, sen äter jag frukost
Vad äter du oftast till lunch? Frallor
När åt du kött senast? Igår
När hiv-testade du dig senast? Aldrig
Sopsorterar du flitigt? Mja
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag? 3-5
Har du några allergier/handikapp?
Nej
När besökte du ett gym senast? Idag
Äger du en cykel? Ja fast den har jag inte rört på länge
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Lite tårögd. Såg One Tree Hill för några timmar sen och det var såå sorgligt. She's not you
Är det nåt du absolut inte äter: Det mesta.
Musik just nu: What about now
Vad sa du senast: -
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 2010-talet? ;P
Sommarplaner: Haha.. för långt i framtiden. Men resa, garanterat.
Hur många kuddar sover du med: 3 sover vi med, men jag får bara en.
Favoritväder: Sol och ca 33 grader
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Kamera, dator och säng
Bästa film: White Chicks
Tror på liv på andra planeter: Nej
Kommer du ihåg din första kärlek: Inte så svårt att komma ihåg det :P
Älskar du henne/honom fortfarande: Ja
Har du några homosexuella vänner: Nej
Tror du på mirakel: Njäe.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, inte för alla men visst är det möjligt.
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två kanske. Men jag vill inte bli stor.
Bio eller promenad: Bio självklart.
Är du kittlig: Ja
Snarkar du?: Nej.
Rädd för insekter? Ja, förutom nyckelpigor.
Äckligaste insekten: Spindlar
Det här är jag bra på: Minnas onödiga saker
Bästa bok? Harry Potter. Twilight-sagan i all ära, men när det kommer till böckerna går HP före. Spänning före romans.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna förflytta mig vart jag vill på jorden på en sekund.
Vad vill du jobba som? Jag vet inte
Chips, morötter eller godis? Chips är godast. Men att välja vad jag skulle ta, skulle bli antingen morötter eller godis beroende på hur fet jag känner mig för tillfället.
Pizza eller hamburgare? Pizza, lätt. Hamburgare har inte en chans mot pizza.
Skriver du dagbok? Gjorde det i åldern 7-13, sen blev det lunardagbok. Och sen maj 2006 blogg.
Har du nån flickvän/pojkvän? Ja
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Nej, det tänker jag inte.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Ganska välstädat faktiskt.
Gungar du på stolen?.. Nej det går inte.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Aldrig.
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger.
Hur är din drömtjej/kille? Har ingen sån. Man älskar den man älskar.
Hur många syskon har du? Två halv, tydligen.
Vad är du mest rädd för? Att vara olycklig
Är du rädd för blod? Inte rädd, men blir svimfärdig av det
Saltar du på maten? Garanterat
Gillar du att sjunga? Ja
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Handel och administration för att alla tjatade om hur bra det var, att man inte skulle behöva plugga vidare för att få jobb. My ass.
Anser du att du är stark? Inte alls.
Brukar du sola? Bara när solen är framme, inte i solarium eller så.
Vad gör du om du får hicka? Dricker ett glas.
Kaffe, te eller inget? Cappuccino
Har du en besatthet? Jag har många besattheter.

#1 - - Anna:

men gud, orka! haha ;)

#2 - - Viktoria:

Svar:Håller med :)

#3 - - Karin:

Skönt att nån håller med!!



jag tycker att julen och smakerna däromkring ska vara speciella och det blir de ju inte om man kalasar på dem redan nu:)



hoppas du har en fin onsdag!!

#4 - - Ironielle:

Oj, vilken låååång lista :)