Bläh

Jag är världens mest sega, trötta och hängiga människa idag. Tunnelbanorna går fortfarande inte, ovan jord i alla fall. Som de kallar det. Efter två dagar hemma känns det som att jag håller på att bli galen. Skönt att vara ledig men om man fick komma ut o göra nåt. Har bara tagit en promenad till affären idag.

Igår var allt mysigt, första hemmadagen är allting perfekt. Åt världens godaste pizza, myste med film. Nu är jag bara trött.

Vill träna men jag orkar inte. Vill orka. Har en mild version av världens konstigaste förkylning. Har så lite ont i halsen att det knappt känns, snytit mig ett fåtal gånger (mest när jag ätit lite för mycket cayennepeppar), men känner mig däremot galet orkeslös. Mitt immunförsvar blir bara bättre o bättre.. nu kan jag inte ens få en vanlig förkylning, hahaha. Enligt internet-tester borde ju jag vara sjuk hela tiden så dåligt som jag äter. In your face, bitches.

Tvättat idag. Fick hjälp av Tobbe så det var inte så farligt. Känns bra att man blivit av med lite tvätt nu i alla fall.. har hälften kvar, men det får vi ta en annan gång.

Hoppas, hoppas tunnelbanorna går igen imorgon. Vi ska ju på bio imorgon, men det blir inte av om de inte går. Jag hatar att bara sitta hemma men Tobbe vägrar ersättningsbuss. Jag också egentligen. Trängas på en buss där folk blir klämda i dörrarna, äh fyfan. Vilken mardröm. Har jag nämnt att jag hatar allt detta? Nu är man fånge hemma också.

Gina's pojkvän frågade henne varför man bor här på vintern.. ja, jag fattar inte vad det är för fel på folket. Jag förstår det då inte. Tur att alla andra börjar irritera sig på det här nu också, för om nån glädjer sig åt det här tror jag att jag blir tvungen att strypa den personen.

Igår såg vi en film. Det var ett misstag. Som att man inte är nog deprimerad redan. Sjukt tragisk film. Såg den mest för att en viss person var med.. hehe. I Skuggan av Värmen med Joel Kinnaman. Handlar om en kvinnlig väktare och manlig polis som blir tillsammans. Men kvinnan är värsta heroinmissbrukaren och hon hamnar bara djupare o djupare ner i skiten.. typ. Usch fy, jag behöver motgift. Ge mig en glad film jag inte redan sett, någon?!
#1 - - Banana:

sorry har inga tips på roliga filmer for the moment ;/