Shutter Island

Oj såg att jag visst redan uppdaterat idag.. trodde det var igår. Aja. Kom precis hem från bion för en stund sen. Det var mysigt. =)

Det var ju inte alls 10-minuters-trafik på tunnelbanan, den gick som vanligt så vi blev lite tidiga. Kollade på dvd:er på Onoff en stund, och drömde om att köpa en stor TV. Sen köpte vi popcorn, Cola och snacks och så var det dags för bio.

Shutter Island med Leonardo DiCaprio, Mark Ruffalo, Michelle Williams och Emily Mortimer. Den var bra, spännande. Fick en att tänka och undra. Man tror allt ska gå på ett sätt, men sen blir det lite annorlunda. Inte som jag förväntat mig men den var bra.


Svinkallt inne på bion dock. Och var tvungen att snyta mig en del.

Nu är vi inne i värmen i alla fall. ;D Ligger i soffan under filten med en cappuccino. Snart dags o sätta igång lite Förhäxad avsnitt, lovely.


Tobbe i soffan i helgen. Han var galet bakis =P


Ikväll.
#1 - - Banana:

måste se filmen!

var ni helt själv på bion eller.. ser lite tomt ut ;D

#2 - - Viktoria:

Svar: Jag håller med.VIll få bort katie

#3 - - Viktoria:

Svar: Haha ja det är inte direkt det snyggaste ;)