Torsdag

Faan, det går ju knappt att gå ute. Man sjunker ner i snön. Jag är så orolig nu för jag ska jobba imorgon och på lördag. Hur ska det gå med det här vädret och alla förseningar? Kan ju bli hur sen som helst. Men det värsta är att sitta på ett försenat tåg och inte kunna göra något åt det, så frustrerande. Jag vill bara strypa alla som tycker det här är kul. Fan för det här vädret.

I övrigt har idag varit en bra dag. Blev väckt vid 10-tiden av att jobbet ringde o frågade om jag kunde jobba. :P Lika bra att bli väckt så jag inte sover för länge. ;) Måste ju kunna somna inatt. Gick upp och käkade frukost.


Nyinköpta mjukisar ;D

Segade framför datorn ett tag, kollade senaste avsnittet av Greek som börjat igen, yeey. =D Sen kom Tobbe hem, jag hade tänkt att vi kunde ta sällskap till tunnelbanan sen, men han orkade inte gymma idag heller. Vilken latmask. =P Han kan gymma mycket mer sällan än jag o ändå vara mycket smalare. Visst jag väger typ 50 kg och han 75 men i förhållande till ens längd.. dumma killar.

Jag åkte i alla fall. Fick en impuls att åka in till stan, tänkte unna mig en tröja. Har inte råd med mycket just nu, men nånting åtminstone. Blev tre plagg kan jag säga.. skitsvårt att sluta när man väl hittar ett. =P Svårt att bestämma sig för bara ett också. Det blev ett par mjukisar (supermysiga!), en t-shirt och en kofta från Cubus. Såg ännu mer jag gillade, bl a en klänning men det fick räcka. Inser att det skulle varit bättre att köpa träningsskor istället, men det är så tråkigt. Fast det skulle behövas, då kanske jag får mindre ont i fötterna när jag tränar.


T-shirt.. gillar knapparna :) O tydligen älskar jag fortfarande randigt ;D

Sen åkte jag till gymmet, piggare o gladare. Körde dock bara en timme idag, minskar för varje dag, men blev nöjd ändå. Fokuserade på magen idag. Det är fan lättare att träna magen när man har lite träningsvärk.. på något sätt blir jag mer motiverad.

Nu är jag hemma, grymt skönt. =) Skulle behövt slänga in en tvätt idag också men jag orkar verkligen inte. Är helt efter-träning-skön-i-kroppen nu, lovely. Ska ta det lugnt en stund men snart ska jag laga mat.. börjar bli riktigt hungrig. Gör så att det räcker till matlåda imorgon också.


Kofta

Så imorgon ska jag som sagt jobba, blir 8-16. Som förra fredagen. Mitt favoritpass. ;P Hoppas, hoppas bara jag inte blir alltför försenad.. att inte bli försenad alls i det här vädret är nog oundvikligt. Än värre på lördag, då jobbar jag ju själv, 7-14. Inte bra att bli sen då.. funderar nästan på att åka lite tidigare bara för säkerhets skull, trots att jag redan behöver vakna vid 4.15. Skulle få panik om jag blev sen när jag skulle öppna.. det är väl mindre chans att det är förseningar så pass tidigt på morgonen och på en lördag hoppas jag, då färre tåg går. Vi får se hur jag gör.

Imorgon ska jag i alla fall lägga mig tiiidigt, vid typ 9, så att jag får sova tillräckligt. Har nog inte lagt mig så tidigt sen jag var typ.. 5. Haha. Förutom under särskilda omständigheter. Tobbe ska ändå ut så då kan jag lika gärna sova bort kvällen. Sen på lördag tar jag med min dator, den är värd att släpa med till jobbet, då kan jag kolla på dvd-box så går tiden myycket fortare. Sen slutar jag vid 14, då ska jag åka hem, hyra film och köpa bakismat till Tobbe. =P Sen ska vi ha lite filmmys-kväll. På söndag blir det nog att tvätta.. det behövs.
#1 - - Banana:

randigt är snyggt ;D

oh kul att du ska jobba. me too =)