When you see yourself in a crowded room

Först ett meddelande till Manda, lilla du hänger du inte med i dagens nya grejer?! ;) Du behöver inte ladda ner tv-serier längre, det går finfint att titta direkt på Internet utan att behöva varken ladda eller betala. Det är bra kvalitet och det är inte olagligt. Det må vara olagligt för dom som lägger upp videorna, men att bara titta på nätet är fullt lagligt. Förresten är det fortfarande inte olagligt att ladda ner - det olagliga är att dela filer.

Och nu senast när de på nåt sätt "förnyade" lagen om fildelning försökte de skrämma upp alla rejält. Men tycker inte det har varit nån vidare skillnad mot sist. Det är klart att folk som delar hundratals GB med filer på sina datorer kanske åker fast, men att ladda ner lite filmer och musik då och då åker man inte fast för. Oj nu kanske jag grävde min egen grav. ;)

Jaja men det var inte vad det här skulle handla om.. =) Vet inte vad jag ville egentligen. Bara trevligt att skriva lite. Jag och Tobbe har just kikat lite på Supernatural, men var tvungen att stänga av mitt i ett avsnitt för han var så trött. Hur ska det gå imorgon när vi ska på sen bio? Men han insisterade på att se den 21.20 istället för vid 18-tiden bara för att han ska hinna träna. Han har blivit träningsgalning. Han har inte ens använt sin dator på hela veckan, det är otroligt. :P

Blev gymmet idag igen, grymt skönt träningspass. ;D Körde två timmar idag. Råkade göra som Miranda gjorde dock, glömde träningskortet i mitt skåp i omklädningsrummet. Det där är helt sjukt alltså, att man inte kan komma in där utan kortet. Det är inga problem sålänge det finns nån annan tjej som tränar eller någon i receptionen. Men Miranda tränade ju vid 23 på kvällen så det fanns varken nån i receptionen eller nån tjej som tränade. Vad fan ska man göra då liksom?

De kunde inte hjälpa henne när hon ringde numret man skulle ringa. Det var tur att Emelie kunde komma o släppa in henne, annars hade hon varit tvungen att spendera natten där. Hon kunde ju inte gärna gå ut i bara shorts mitt i vintern. Och om det inte fanns nån kille som tränade då heller hade hon inte kommit ut ur gymmet över huvud taget. Det där är ju helt vrickat. Jag hade inte ens mobil med mig. Så tänk om man var inlåst på gymmet men inte kom åt sitt kort, och inte heller hade en telefon o det hände något akut? Ska man bara dö därinne då? Det verkar ju helt galet egentligen.
#1 - - Banana:

låter läskigt att träna där ;D haha

#2 - - Amanda:

haha men var kan jag titta då? :D

#3 - - gina:

what's going on? no updates?