Låååånghelg :)

Har varit en underbar långhelg! :)

På julafton satt jag ju hemma hela dan, fan hann typ inte städa haha. Vet inte vart tiden tog vägen... diskade iaf ett berg med disk. Sen på kvällen åkte jag till Lasse för att käka middag med mamma och Najam. Var bara där lite mer än en timme men det var trevligt. Käkade köttbullar med potatis mums! Sen fick vi lite paket. Fast jag sa att det inte skulle vara några julklappar i år! Jag fick ett par skinnhandskar och lite vin. Känner mig vuxen nu... eller inte. Känner mig fortfarande som 17. :P Så det blev lite av min förfest. Drack gin och (!) lättdryck. Man får ta det som finns haha.


Julmiddag mini. Såå många julklappar!

Sen åkte jag till stan o mötte Pontus. Vi drog till Göta källare. Var inte den mest lyckade kvällen alltså... året innan hade det tydligen varit bra enligt Pontus, fast jag har svårt att tro det haha! Var mest bara äldre människor där. Robban kom dit och blev sur på oss att vi lurat in honom där o han fått betala och så var det bara massa gamlingar där haha. Var inte särskilt bra musik heller. Det var första och antagligen sista gången jag gick ut på julafton. :P Men det var kul att prova iaf.


Utgång julafton. Jag frös i början så fick låna Pontus tröja haha

Igår åkte jag hem till Micke vid femtiden. Vi bytte julklappar! Han fick en Kenny t-shirt av mig som han hade på sig igår haha. Så snygg! Av honom fick jag konsertbiljett! Vi ska se bl a LMFAO på Annexet i februari. Har ju två konserter till planerade så blir totalt 3 st på gång nu, awesome!!! Upplevelsepresenter är bäst. :)

Efter det käkade vi lite middag. Sen hade vi lite mini-förfest för oss själva innan de andra kom, vilka var Robert, Tobbe och Tim. Jag och grabbarna, som vanligt alltså. Börjar känna mig som en av dem nu! :P Men har alltid skitkul med dem!



Vi spelade drinkspel, tog massa roliga bilder och dansade röven av oss innan vi ens lämnat lägenheten. Hela kvällen var gaaalet rolig! Sen drog vi ut. Jag, Micke o Robban drog till Slussen för att gå på Mondaybar. Jag var fett taggad, blev ju så fail sist på min födelsedag, minns typ inte alls hur det var då. Igår drack jag precis lagom!

Det var grymmare än jag nånsin kunnat tänka mig. Sånt drag. Fem dansgolv, grym musik. Jag har hittat hem! Kan typ inte dansa, men den här sortens dans/hopp eller vad tusan man nu kan kalla det... det är såå jag! Bara röja som fan. Vi träffade Mattias o Carro där också.


Älskar grabbarna!

Jag och Micke dansade till Chris One på källargolvet, Micke requestade min låt men de spelade aldrig den! :( Sen drack vi drinkar. Slutade med DJ Anneli på stora golvet. Fan vad bra det var! Jag körde slut på Micke, han fick bokstavligen släpa bort mig från dansgolvet hahahaha. "Jag är trött, jag vill hem" blablabla, men jag bara "liite till". Det känns idag, men hade så sjukt kul! Vi var där nästan till stängning. Röjde nonstop i typ fyra timmar, jag kommer ha träningsvärk i en vecka. På nyår kör de Mondaybar igen, måste gå då med!!!



Sen tog vi nattbussen hem. Jag somnade direkt. Hann inte med nåt fyllekäk så fick bli stekt ägg med toast till fyllekäk istället haha. Och samma sak till frukost. :D

Idag har jag träffat Anna o Johan på stan. Mellandagsrea-kaos. Vi shoppade lite! Finally, säger jag bara. Hollister var bara att glömma dock, kön in dit var iinte att leka med. :P


Today

Efter shoppingen åt vi lite. Fast först gick vi runt o letade efter ett bra matställe i typ 40 minuter... det var fan fullt överallt! Me hate mellandagsrea. Men kunde inte hålla mig, behövde shoppa nuuu. Till slut valde vi Soft kök & bar. Inte det godaste direkt men det fick duga. Pizzan var helt ok. Käkade en barnpizza iaf.

Shoppade lite till, sen åkte jag hem. Var så sjukt trött, sov inte jättelänge inatt heller. Och har så himla ont i typ hela kroppen efter allt dansande igår. :P Kommer inte kunna gå imorgon.

Dagens skörd (färgglatt o randigt som alltid!)


Avslutningsvis Mattias bild från Mondaybar igår (love his camera!)

#1 - - Anna:

det blev mkt randigt, men det är snyggt ;)

#2 - - Micke:

Good times, and to come sweety!