End of 2011

Först ett inlägg skrivet i onsdags som aldrig publicerades då för att jag inte fick in bilder i datorn;
Tråkig dag. Jag är sur idag!! Det var tur att jag träffade Micke, var the cherry on top of a shitty day.

Igår var en bra dag dock. =) Jobbade till 16:30, sen fikade jag o Emma ett tag. Efter det mötte vi Simon o lite senare även Micke. Vi gick till Macho tex mex o käkade middag. Sen ville Micke släpa med mig på stand-up men jag vägrade! Haha men nästa gång får jag väl offra mig trots att jag hatar sånt... Man får väl ge o ta. Haha!

Vi tänkte gå på bio men det går fan inga bra filmer. Kollade just SF o verkar inte va några biopremiärer på fredag!? Får inte upp nåt. Så typiskt, är biosugen som aldrig förr o har 4 gratisbiljetter och så går det inget man vill se...!

@ Coop

Så då åkte vi hem istället. Tog bilen o handlade lite på Coop, frukost o grejer. Sen åkte vi hem o skulle se film men som vanligt såg vi inte klart den, har typ fyra st oavslutade filmer. Jag tränade lite på Mickes crosstrainer. Sen blev det ganska tidig sänggång, jag däckade typ nästan direkt. :P

Idag jobb igen. Sen tränade jag med Micke. :) Var inte hårdaste passet precis, han pratar för mycket! Det står 1-1 mellan oss för jag har svindålig kondis men han har så svaga magmuskler! Haha. Borde vara tvärtom kan man tycka.

Jag crosstrainar hos Micke haha

Käkade bröd o kaffe efter gymmet, sen åkte vi hem åt varsitt håll. Lite trist, vill inte sova själv! :P Men det är skönt att vara hemma. Mamma hade gjort svingod middag som vanligt. Vilken lyx.

Är fett sur idag dock. Gillar att det är höstväder i december men det här mörkret håller på att göra mig galen. Brukar bli mer negativt påverkad av det än jag är i år, men nu börjar det visa sig mer o mer. I need light! Jag behöver semester och sol. Måste planera in nåt vääldigt snart. Like; tomorrow. Helst igår.

Och två irritationsmoment. Tekniska problem som vanligt! Eller ah. Chipet på mitt bankomatkort strular (?). Funkar lite halvt med att betala med kortet, ta ut pengar funkar som det ska. Men att använda bankdosan o flytta pengar mellan mina konton - går ej. Which puts me in an awkward position. Har nu allt på sparkontot, har nollat det vanliga kontot. Så jag kommer inte åt pengarna... det är ett bra sätt att banta o spara pengar på, men börjar bli liite irriterande! Åt inget annat idag före gymmet än äpplen o lite kakor från jobbet, så hade inte direkt träningsenergi om man säger så.


Sen nr.2. Min jävla dator. USB-****** bara krånglar!!!!!!!! Kan inte lägga in bilder från mobilen i datorn. Det har blivit så med tredje mobilen i rad nu... jag får damp!!!!!!!! Tappar blogglusten nästan helt när det inte går att lägga in bilder. Kan ju inte ladda upp allt på FB liksom. Jag är så jävla trött på den här jävla rövpissdatorn. Är såhär <-> nära på att slänga ut den genom fönstret........ synd att datorer inte känner nån smärta. För då hade jag orsakat denhär en sjudundrandes massa kan jag säga.

Fortsättning today;
Nyårsafton!!! Sitter just nu o bloggar vid Mickes dator, han är i duschen.
I torsdags jobbade jag, sen tränade jag med Miranda. Bra träningspass! Efter det käkade och fikade vi, och snackade massa skit. Eller det var mest jag som hade värsta monologen haha. Som alltid. Stackars Miranda! Men har alltid så mycket att säga haha. Därför är det närmast nödvändigt att jag bloggar. Satt där ett tag.

Mammas goooooda mat!

Haha måste berätta om världens pinsammaste grej som hände också. Tog en promenad på lunchen, och så ramlade jag! Ja... är 22 år gammal och ramlade på gatan. Kände mig som ett barn. Vet inte vad som hände, gick där i min egen värld o så bara ramlade jag. Byxorna gick sönder t.o.m haha. Jag kollade mig inte omkring, utan reagerade skitsnabbt och rusade bara därifrån fort som fan. :P

Efter fiket åkte jag hem till Micke. Var jättetrött som alltid haha. Jag var jätteflummig, kunde inte sluta skratta. Somnade tidigt iaf. Nu är det okej att lägga sig tidigt när man har någon att sova med. :P Fast jag däckar snarare.

Emma o Sandra har fått mig att börja gilla vin :P But only sparkly!

Igår var det fredag! Sista arbetsdagen 2011. Var ganska skön arbetsdag, gillar fredagar o särskilt innan en speciell helg (nyår nu då). Det är skön stämning då.

När arbetsdagen var slut gick jag på stan lite med Emma. Hon köpte lite nyårsgrejer, sen behövde jag hitta en nyårsklänning till mig. Men det är svårt. Hon hade egentligen bråttom, och så helt random när vi är inne på BikBok ser jag Miranda där som också var ute o letade nyårsklänning! Precis när jag behövde sällskap, och på en BikBok ingen av oss nånsin brukar vara på heller. Otroligt. ;D Men kul!

Prova kläder igår

Så Emma drog, jag o Miranda shoppade vidare. Hittade en ny klänning från Scala, finns alltid massa snyggt där. Love that store alltså. Sen köpte jag även lite grejer från H&M och BikBok. Det var inte direkt meningen men det bara blev så. I'm not complaining though. =) Fixade ett tillägg på mitt Tele2-abonnemang också, 69:- i månaden för 3000 sms. Sms:ade ca 500 st senast och det kostade typ mer. Så det här känns mycket mer värt. Fri surf o 3000 sms. Nu är jag nöjd. Säljaren försökte sälja på mig nåt annat, typ film o grejer i mobilen men det känns lite väl onödigt, såå mycket använder jag den inte.

Till slut köpte vi med oss varsin hallonsmoothie från Yogurtshopen. Sen drog Miranda till gymmet o jag åkte till Rissne, hem till Anna o Johan. Efter en stund kom Micke också, han hade jobbat. Jag visade vad jag hade shoppat, sen käkade vi pizza o drack Chapel Hill som jag köpt. Drack upp en flaska, har en till som är till ikväll.



Efter det bar vi ner deras gamla sängar (de har köpt en ny) (syftet med att vi skulle komma dit egentligen) och sen åkte vi hem. Jag tokdäckade i soffan så blev en tidig fredagkväll haha.. var så sjukt trött. Det här är katastrof! Känner mig som en gammal kärring. Men jag måste dra ner festandet till en gång i veckan för ekonomins skull. :P Vill spara till resor nu, blev alldeles för lite av det i år.

Nu har vi bara chillat på morgonen. Skulle sova ut till 11, men jag kunde inte sova längre än till 9. Har ätit äggfrukost o nu ska vi iväg och nyårsfixa! Leta födelsedagsprezzie till Mickes mamma och köpa groggvirke, sen ska vi hem till mig och hämta grejer och så.

Ikväll blir det PARTYYYY!!!!!!! Älskade 2011 och 2012 kan bli ännu bättre. 
#1 - - Anna:

It's been a good year, and more to come ;-)