Life is what happens while you're busy making your excuses

Idag har varit en bra dag... =) And guess what? Tomorrow is FRIDAY! Som jag har längtat, trodde aldrig dagen skulle komma.

Har varit en bättre dag på jobbet idag. Tänkte att nu har jag fått nog av all den här negativiteten som varit på sistone, går ju under. :P Enough already! Så vred upp den positiva energin till max och lät ingenting förstöra mitt humör. Inga otrevliga samtal will bring me down. Och ingen stress. Eller smärta. Nu jävlar! :D Och allting gick mycket lättare, det är värt att kämpa för att behålla humöret istället för att låta alla dåliga känslor ta över. Var inte så social idag men ändå lyckades jag på nåt sätt behålla det goda humöret.

Slutade kl 18, då åkte jag direkt hem. Sov på bussen som vanligt, då tillät jag tröttheten ta över faktiskt. Känner mig väldigt sliten men blockerar de känslorna hela tiden så att jag inte bryter ihop. :P Har inte tid att vila.

Har fått lite gjort ikväll iaf, städat undan lite och betalat räkningar. Blev lite mer utgifter än jag förutsett men ändå hanterbart. Har gjort en ny budget, så jag har koll på läget. Blir inte så mycket fickpengar över till fest, käk och shopping men det är lugnt för jag fick ju 1000kr shopping och massa alkohol i födelsedagspresent (tack och lov) så klarar mig. ;D


Rhodos sommaren 2010. Jag vill åka på festresa igen!!!!!

Har ju pengar över men måååååste börja spara nu. Det funkar inte att bränna bort hela lönen varje månad. Spara spara spara. Man kan både roa sig OCH spara. I alla fall så länge man bor hos mamma. Vill flytta egentligen men det prioriteras bort hela tiden. Orkar inte kolla lägenheter, det är nästan lika jobbigt som att söka jobb haha.

Egentligen skulle jag behöva ligga på ett spa och bara vila oavbrutet i två veckor, är så sjukt sliten att det är sanslöst. Men det är bara att fortsätta köra på för har varken tid eller tålamod till att vila. Det är bara go, go, go dygnet runt. Men nu har jag börjat kunna sova lite bättre igen, iaf inatt. Så fort stressen släpper lite så sover jag mycket bättre. Himla tur. Ska försöka sova ut fredag-lördag åtminstone. Det värsta är att jag är så himla spänd.

Nu låter det som jag bara klagar, men så är det inte alls! :D Må vara sliten, men nöjd och glad. Och det är huvudsaken.

Imorgon är det jobb, sen fest! Känns nästan som ett suicide mission att festa både fredag o lördag efter den här veckan, har haft huvudvärk oavbrutet sen typ tisdags. Och annat. Men kan inte missa roliga kvällar med vännerna. :D Har ju varit tvungen att ställa in massa roligheter p.g.a att man är helt slut efter jobbet, och nu får det vara nog med såna dumheter. Man lever bara en gång.
#1 - - Emma:

jag vill åka på spa. kan vi inte göra det??

#2 - - Anna:

Oh spa låter väldigt bra :)