Lite skit

Brukar du komma i tid: Ja det brukar jag. Don't like to keep people waiting.
Vad hade du i din mun senast: Vatten.
Har du bra kondition: Helt OK faktiskt; kunde vara bättre, kunde vara sämre.
Hur känner du dig just nu: Trött men ganska glad.
Hur upplever du dig själv som person: Galen
Vanligaste färg på dina kläder: Mörkblå
Kan du laga mat: Nej. Bara nudlar och stekta ägg. :P
Vad jobbar du med/pluggar du: Jobbar med kundtjänst
Vad har du på dig just nu: Hoodtröja och mjukisbyxor
Har du någon fobi: Höjder, reptiler, flyga m.m.
Hade du en bra kväll igår: Helt ok.
Vilket är ditt senaste inköp: Ägg, bröd, rakgel, cappuccino och majs från Hemköp.
Din favoritdryck på morgonen: Vatten eller juice för att släcka törsten, kaffe för att piggna till.
Projekt just nu: Projekt? Träna och bli i bättre form. Borde fokusera på att leta lägenheter men har inte haft tid. Det blir nästa projekt.
Vilken tid gick du upp idag: 5:45.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Från min arbetsgivare.
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Vad hade du sönder senast: En mp3-spelare tror jag det var. Vet inte hur det gick till dock.
Senaste alkoholintag: Förra helgen.
Har du haft mörkt hår: Obviously
Är du morgonpigg: Ja det har jag faktiskt blivit, trodde jag aldrig!
Vem snackade du med senast: Najam
Stjärntecken: Skorpion
Varm favoritdricka: Cappuccino (inte jobbets dock;)
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten, juice eller Cola light på burk
Alkoholhaltig favoritdricka: Appletini, mojito, gin & tonic... listan kan göras lång!
När gjorde du senast något riktigt dumt: Kan inte komma på något just nu.
När hånglade du senast: Hmm..
Saknar du någon just nu: Nej.
Gillar du dokumentärer: Nej.
Vilka språk kan du prata: Svenska och engelska
När fikade du senast: I måndags.
Vad ska man göra för att få dig irriterad (förbannad!): Irriterad blir jag ganska lätt. Förbannad krävs det lite mer för.
Senast sedda filmen: One Day
Senaste impulsköp: Kommer inte ihåg, impulsköper ganska ofta.
Bästa promenad: Utomlands när man får utforska nya spännande grejer :)
Favoritgata: Kungsgatan är rätt nice, med både uteställen och fyllekäk
Favoritgalleri: Gallerian? Haha
Här bjuder jag mamma på middag: Har nog aldrig gjort det tror jag. Så ingen aning :P
Fikar gärna på: Bellman ;P Stammis.
Bästa lunchställe: Kungshallen
Favoritgrönsak: Majskolv, tomat, paprika.
Favoritmärke: Hollister!!!!!!! Deras märke :P
Favoritdjur: Katt och hund. Och ekorre.
Favvoskor: De jag använder just nu, älskar verkligen dem! Blir lite längre, ändå är de förbannat sköna.
Motionerar: I snitt 3 gånger i veckan =)
Det dyraste jag köpt: Datorn för 5000 kr.
Bästa fyllekäket: Kebabstället på Kungsgatan mitt emot donken
Dansar helst till: Skrillex, Knife Party och David Guetta
Bästa romanen: -
Favoritprodukt på Apoteket: Ipren får jag väl säga, handlar sällan där.
Bästa förfestmusiken: Samma som dansmusik.
Reser helst till: USA, wanna go back!
Älsklingsljud: Bra musik är oslagbart.
Mitt sämsta köp nånsin: Typ kläder som det slutade med att jag aldrig använde.
Är du bekymrad över något just nu: Över att jag inte hinner med allt jag vill göra.
Favoritland förutom sverige? Vadå förutom Sverige? Vem har sagt att Sverige är mitt favoritland? USA tack :)
Längtar efter: Helgen. Annars längtar jag efter att resa, känns som det var eeeevigheter sen. Och att få en egen lägenhet.
Gillar Allsång på Skansen? Neeeeeej.
Senast lästa papperstidning: Metro
Senaste telefonsamtal: Ringde mamma efter jobbet för att kolla om hon hade handlat. Det hade hon inte.
Haft sex me någon av ditt egna kön? Nej
Kär: Nu? Nej
Hur gammal var din mamma när hon födde dig? 24
Vill du ha / har du barn? Nån gång efter 30 kanske.
Hur många resväskor äger du? Två.
Vad var den senaste musik du lyssnade på? Lyssnar just nu på Skrillex
Vad är det bästa med dig? Att jag har humor.
Vad är det näst bästa med dig? Att jag är ärlig :)
Vad är det sämsta med dig? Självisk och har dåligt självförtroende
Hur var du som barn? Blyg
Har du bra kontakt med din familj? Med mamma, helt okej
När hånglade du med en man första gången? Man? Hahahaha
Har du varit kär? Ja
Hur långt var/är ditt hittills längsta förhållande? Det var 3 år och 3 månader.
Hur stora fötter har du? 38/39
Hur ofta filar du dem? Aldrig, ojdå.
När var du riktigt full senast? Det var förrförra helgen.
När ångrade du senast något du gjorde på fyllan? Förrförra helgen.
När dansade du senast? Lite grann förra helgen.
Följer du någon Tv-serie? Desperate Housewives, Two and a Half Men, How I Met Your Mother, Gossip Girl, 90210 och The Vampire Diaries.
Vad gjorde du nyårsafton 1999? Var hemma och kollade på Bingolotto tror jag :P
Vilken roll hade du i skolan? I låg/mellanstadiet: Den lite halvt nördiga plugghästen, i högstadiet: den deprimerade människan längst bak i klassrummet. I gymnasiet: Den oseriösa skolkaren!
Boxers, briefs eller tanga? Boxers
Vart vill du åka på storstadssemester? Vegas, L.A, N.Y, Miami
Vart vill du åka på solsemester? Thailand, Grekland, Spanien, Cypern m.m.
Vill du gifta dig? Långt i framtiden, över 30
Vill du ha barn? Samma där.
Hur långa ögonfransar har du? Hmm ingen aning. Konstig fråga.
Brukar du bada på sommaren? Jaaa, älskar att bada!
Älskar du alla former av sport? Nej.
Lyssnar du på radio? Vilken kanal? Nej radio suger.
Är du med i någon fackförening? Nej
Gillar du parmesan? Nej
Har du gjort något kriminellt? Snott godis.
Knarkar du? Nej
Vad heter din bästis? Anna banana
Vad är det första du gör på morgonen (jobbdag)? Äter frukost och fixar mig (;
Vad är det första du gör på morgonen (ledig dag)? Äter frukost och sitter vid datorn
Vad äter du oftast till lunch? Mammas mat eller nåt färdigt från ICA
När åt du kött senast? Igår
Sopsorterar du flitigt? Nej
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag? 3-5
Har du några allergier/handikapp?
Nej
När besökte du ett gym senast? Idag
Äger du en cykel? Nej
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Har jag inte svarat på det redan?
Är det nåt du absolut inte äter: Det mesta. Ost, smör, grädde, skaldjur m.m.
Vad sa du senast: Nåt om att oops jag råkade dricka förorenat vatten igen.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 80-talet. ;D Verkade kul.
Sommarplaner: Roadtrip till Liseberg! Och partyresa till Magaluf eller nåt liknande.
Hur många kuddar sover du med: En, behöver inte fler.
Favoritväder: Sol och ca 33 grader
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Kamera, dator och säng
Bästa film: White Chicks
Tror på liv på andra planeter: Nej
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej
Har du några homosexuella vänner: Nej tyvärr. Varför har jag inte det?! Vore kul.
Tror du på mirakel:
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Såklart.
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två kanske. Men jag vill inte bli stor.
Bio eller promenad: Beror på vädret.
Är du kittlig: Ja
Snarkar du?: Ibland, tydligen. Iaf om jag har druckit eller är förkyld.
Rädd för insekter? Ja, förutom nyckelpigor.
Äckligaste insekten: Spindlar
Det här är jag bra på: Minnas onödiga saker
Bästa bok? Harry Potter
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna förflytta mig vart jag vill på jorden på en sekund.
Vad vill du jobba som? Jag vet inte
Chips, morötter eller godis? Chips
Pizza eller hamburgare? Pizza, men hamburgare är inte tokigt det heller.
Skriver du dagbok? Gjorde det i åldern 7-13, sen blev det lunardagbok. Och sen maj 2006 blogg.
Har du nån flickvän/pojkvän? Nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Nej, det tänker jag inte.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Ganska välstädat just nu men oftast stökigt.
Gungar du på stolen?.. Nej det går inte.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Aldrig.
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger.
Hur är din drömtjej/kille? Har ingen sån. Man älskar den man älskar.
Hur många syskon har du? Inga
Vad är du mest rädd för? Att vara olycklig
Är du rädd för blod? Livrädd ;O Det är det värsta jag vet.
Saltar du på maten? Ja
Gillar du att sjunga? Ja fast det låter förskräckligt.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Handel och administration för det verkade bra och kul.
Anser du att du är stark? Ja för att vara så liten som jag är så :)
Brukar du sola? Bara när solen är framme, inte i solarium eller så.
Vad gör du om du får hicka? Dricker ett glas vatten.
Kaffe, te eller inget? Cappuccino
Har du en besatthet? Jag har många besattheter. Facebook och att träna t ex.