Stars spell out your name, like in a science fiction drama

Nu är vi redan inne på lördag. Helgen går fort! Men det bästa är yet to come.

Fredagsmorgonen började med att jag försov mig, har jag gjort mycket på sistone. Lyckligtvis handlar det bara om 10-20 minuter så det är ingen större katastrof, men gjorde så jag hann inte duscha som jag tänkt... så har känt mig sjukt ofräsch idag.

Jobbdagen gick segt men var en bra dag. Önskar bara trycket kunde minska lite. :P Menmen. Stängde iaf 16:30 så vi slutade strax därefter.



Jag o Emma drog först till Systemet. Köpte en Bacardi raspberry till imorgon. Tomas ska ta med min gin som är kvar hos honom också, som jag köpte av Tobbe. Är skyldig både Tobbe o Miranda pengar, måste ta ut imorgon. Remind me! Hatar att vara skyldig pengar.

Sen så drog vi runt på stan. Mötte Anna och Emelie, de hade handlat på Buttericks. Vi var inne i massa affärer o till slut hamnade vi i Gallerian. Jag köpte två assnygga bh:ar från Lindex (oväntat) och en skjorta + en tröja från Bikbok (de hade 50% rea, svinbilligt!). Jag behöver verkligen billig shopping nu med tanke på hur dyrt jag shoppade för när lönen kom, brände fan loss flera tusen på en dag haha. Hollister har en dålig kombo för ekonomin; sjukt snygga plagg men inte de billigaste.



Efter det åkte Emma hem och Micke o Tessan anlände. Vi drog till Kungshallen för att käka, surprise surprise på val av matställe haha. Jag åt libanesiskt igen, svingott. Asgod kyckling och älskar deras klyftpotatis.

När vi var mätta o glada handlade vi lite på Hemköp inför bion. Filmen vi såg var Contagion med Matt Damon, Kate Winslet, Jude Law och Gwyneth Paltrow. Helt fel filmval för en gångs skull dessvärre. Hade inte särskilt höga förväntningar men blev ändå besviken, var en av de tråkigaste filmerna jag sett på länge. Rekommenderas definitivt inte. Actionthriller my ass. Snarare sömnpiller, jag var såå nära på att somna och det kändes som att den aldrig skulle ta slut. :P


Efter filmen var det tänkt att vi skulle möta upp Tobbe i Gamla Stan o ta en drink eller två. Tror alla drog hem dock. Jag var iaf så sjukt trött (särskilt efter sömnpillret till film) och hade huvudvärk som bara den (o nu är den ännu värre). Känner att det är bättre att vara mer utvilad till imorgon och köra 100% på festen då istället.


Ser verkligen hemsk ut här, men får väl bjuda på den. Man kan inte alltid vara på topp...

På vägen hem när man såg allt partypeople kände jag mig som en gammal kärring dock. Som åker hem så tidigt på en fredagkväll. Men det kunde varit värre! Party imorgon. :)

Fick sms från posten idag också, min mobil har redan kommit! Hann inte hämta den idag så ska göra det imorgon, så kul! :D Måste köpa ett skydd till den, annars kommer jag knappt våga ha den med mig när jag festar haha.
#1 - - anna:

oj jag har bara hört superbra ord om den där filmen, sk anog se den i veckan.

#2 - - Anna:

var en mysig fredag :)