Camillas inflyttningsfest

Igår var Camillas fest. Var den roligaste på länge, hade sjukt kul! =) Först mötte jag Tobbe och Danne i stan. Vi tog pendeln till Älvsjö. Erik var på samma tåg så mötte vi upp honom där. Så kul, var första gången han träffade Tobbe. Och de bara;
- Hej Erik.
- Hej Tobias.
- Hur visste du att det var jag?
- Ewes bilder
Hahaha.



I väntan på bussen var jag helt galet sugen på brownies. Men hittade inga på Coop där, köpte muffins-brownies och majskrokar istället... fy fan vad jag har svullat i helgen, måste verkligen hårdträna i veckan. Allt ska bort!

Sen anlände vi till festen. Alla var redan där typ, de hade ätit pizza o grejer. Camilla hade gjort massa mat! Sjukt god kycklingsallad, fan sån borde jag göra... nyttigt med kyckling o grönsaker. :) Hon hade även bakat äppelpaj med vaniljsås... fantastisk värdinna. ;D



Va en jätterolig fest, vi dansade massor... =) Jag drack lagom denhär gången, blev gin o tonic. Lite vodka och sprite. Och tre tequilashots, men med jämna mellanrum så allt inte slog till på en gång. Jag ville dra ut men va typ ingen mer som ville! Tråkisar. Men festen var kul ändå, får gå ut nästa helg. :P Säger jag jämt haha.

Vi körde på iaf, tills Tobbe snurrade runt mig o sen tappade mig så jag slog huvudet i dörren, på EXAKT samma ställe som jag slog i kvällen innan. Faaail. >< Så once again låg jag i sängen med en ispåse mot huvudet... men det var typ vid halv ett, fram till dess hade vi kul. Sen däckade vi i sängen efter det. De andra festade vidare ett tag till.



Vaknade upp i morse fett illamående. Har verkligen blivit påmind om hur det känns att vara bakis denhär helgen, bara för att jag slog i huvudet. Trodde nästan jag skulle spy men drack lite cola och somnade om en stund till istället.

Idag har jag varit fett bakis. Har varit på bio dock, o sett Crazy Stupid Love med Steve Carell, Ryan Gosling, Emma Stone och Julianne Moore. Grymt bra film! Sjukt rolig, älskar Steve. En twist i storyn och Ryan var vansinnigt het i denhär filmen. Självförtroende är hett, jag måste skaffa mig lite. Har fått allt sämre självförtroende på senaste tiden, vet inte riktigt varför.


Om lite mer än tre timmar går mitt tåg mot jobbet. Kör nog en allnighter... sitter här med en cola light. Kommer bli tufft att jobba. Måste skärpa till mig snart, har blivit så himla självdestruktiv på sistone. Men att gå o lägga sig i tid funkar typ inte, blir bara deppig att man inte har nån fritid då. :P

En video från igår tillägnad Emma;
#1 - - Tobbe:

http://www.youtube.com/watch?v=3xzWES6Q0hY

#2 - - Amanda:

Låter kul. O så söta ni är alla tre i videon :)

Hahahah kollade på länken som Tobbe hade lagt in ovan, så rolig!

#3 - - Anna:

hahaha "ni blir aldrig nöjd!" ;)