It will take a lifetime before I love again

Då var torsdagen över. Tiden går lika sjukt fort som alltid! Fredag igen, underbart ♥

Igår. Gud, kommer knappt ens ihåg. Jo just det. Blev bara jobb, sen åkte jag straight home. Har inte varit hemma så tidigt på evigheter känns det som, var hemma typ vid 18? Kändes jättekonstigt. Men fel! Borde ha tränat, men har känt mig lite krasslig hela veckan, haft ont i halsen så ville inte bli förkyld. Låg hemma i soffan o tröståt istället, skitbra. :/ Nu har jag matschema att skämmas över kan jag säga! Åter till det sen.

Kollade iaf ikapp lite serier, himla bra avsnitt! Har några kvar men det får jag ta på söndag typ, mys. :}

Idag har jag jobbat (övertid igen), blev 8.00-18.00. Long day, men gick bra. Åt ordentligt för att kompensera för sömnbrist, då hade jag lite energi iaf. Sen efter jobbet drog jag till Systemet o köpte två flaskor gin. Fattar inte varför jag inte tänkt på o köpa det förr! Nästan lika starkt som vodka fast myycket godare. Gin & tonic är min nya grej.

När jag var klar där drog jag vidare till Topshop o köpte de gröna jeansen jag spanade in i tisdags men inte hade råd med då. Hade då köpt ett par likadana blå. Men blev kär i de gröna, älskar jeans i roliga färger. Eller rättare sagt, älskar allt i roliga färger haha. Grön är ju min favoritfärg dessutom. Och det är världens mjukaste o skönaste jeans, det höll kassörskan med om. Matchar mina hörlurar också. ;P

Sen gick jag till Gallerian, tänkte kolla in nya Bikbok som Anna hyllade. Med all rätt! Mycket större o bättre butik än den utanför Gallerian. Ordning o reda. Fanns massa snyggt, ville köpa halva butiken ungefär... de hade ta 3 betala för 2 gällande allt så jag köpte 3 plagg. 1 par jeans, 1 par andra byxor o en tröja. Blev fett besviken att jag inte kunde knäppa den minsta storleken på jeansen, så fick ta en större. :( Har för breda höfter fan.

Efter det var jag helt slut, var jobbigt bara att prova kläderna haha. Men släpade mig iväg till gymmet ändå, köpte nya tajta jeans så då måste man bränna några hundra kalorier på gymmet tänkte jag. Har annars bara tränat i måndags denna vecka, är ju skandal. Och ätit som en häst.

Gympasset gick förvånansvärt bra faktiskt, körde på ordentligt. Så nu är jag ganska nöjd, trots endast två träningspass denhär veckan. Får kompensera nästa vecka. Får hoppas inte halsontet blir värre nu bara, kände inte av det så mycket just då men känns lite mer nu. Har iaf tagit en citronsaft-shot, som Manda rekommenderade skulle vara bra för det. ;)

Nu kommer hemska matscheman, men som jag lovade (nothing but the truth - jag SKA skämmas, annars blir det ingen skärpning). Till mitt försvar så har jag haft ett galet sockersug på sistone, vet inte varför. Brukar mer vara salt-cravings jag har. Måste på socker-avgiftning.

Igår
1 stekt ägg med ett surdegsbröd
2 äpplen
Några vindruvor
Drickyoghurt
Kycklingsallad
En stooor bit kladdkaka
En skål nudlar
2 stekta ägg med surdegsbröd

Idag
1 stekt ägg med ett surdegsbröd
2 äpplen
Drickyoghurt
En mellanstor portion kyckling + några bitar potatis
En liten kaka
En kanelbulle
En konservburk majs
En halv gul paprika
En stor portion med ett stekt ägg + stekt potatis

Nu kanske ni förstår varför jag måste träna som en galning. Hade jag inte gjort det hade jag vägt 100 kg.

Dagens shopping;
#1 - - Anna:

Visst var den bra butiken ;) Snygga jeans!!