Frankly scared as hell because I really fell for you

Hade en riktigt rolig kväll igår! =)

Efter träningspasset på dagen gjorde jag inte så mycket. Chillade hemma, körde igång en tvätt och disk. Sen vid halv sex ungefär kom Micke hem från jobbet. Precis innan han kom, kom våra pizzor. ;D Hade beställt hem. Hade egentligen tänkt äta det i fredags men åt det igår istället. Käka upp halva, resten fick bli till bakisfrukost idag.



Vi käkade till senaste avsnittet av Vampire Diaries. Sen gjorde vi oss i ordning för fest. När man börjar festa när det fortfarande är ljust ute; det är ett vårtecken det! Kändes lite konstigt haha. Men älskar ljus så ska inte klaga. :D

Lite före åtta kom Miranda. Vi tre förfestade, var inga problem alls att vara så få på en förfest. Med det bästa sällskapet så. Vi spelade först Monopol, mot mina protester. Jag tycker det spelet är så tråkigt. Jag var bara med halvt, var mest DJ. Men ändå vann jag! The irony, haha. Suckers!



Behövde inte direkt något drickspel för att komma igång, alla drack på rätt bra ändå. God dricka! Har inte varit på Systemet på evigheter nu för har fortfarande massa kryssningsdricka kvar och så hittade vi dessutom en skvätt vodka i Mickes barskåp.

Kommer inte riktigt ihåg vilken tid vi drog ut, tror det var vid 23 nånting. Åkte till Söder och var på Ett ställe. Fint namn haha. Där inne var Robert, Danne, Erik o Andreas också. :) Helt ok ställe, köpte en gin o tonic som var god. Sen dansade vi också, var ovant att dansa till nåt annat än hardstylemusik för en gångs skull. Det var kul, men jag saknar Mondaybar! Snart dags igen, på Valborg. Då blir det både hardstyle och trance. :D



Efteråt vart det fyllekäk på McDonald's, och jag åt typ upp varenda droppe av hot chili dipen som vanligt.

Idag är jag bara hemma o chillar by myself, Micke jobbar igen. Skönt att vila. Har tränat nästan hela veckan så idag är min vilodag, känns i hela kroppen att den är lite sliten. Men imorgon kör jag igen!
#1 - - anna:

härligt! gillar rubriken också :)