To everybody in the hood, up to no good

Fyfan vad irriterad jag är just nu... det har varit en skitdag och nu hittar jag inte sladden till mobilen för Micke har lagt den nånstans och han är otillgänglig just för tillfället. Så kan inte lägga in bilder, måste vänta tills han kommer hem. Det borde vara snart, förhoppningsvis, för jag måste gå o lägga mig snart. Har varit sjukt trött hela veckan trots att jag lagt mig i ganska bra tid. Somnat typ senast 22:30. I morse var jag så trött att jag knappt orkade stå upp. Vill vara pigg imorgon!!!


Mamma är inte så bra på att ta bild :P

Veckan har gått snabbt men har inte hänt så mycket. Går igenom en sån period just nu då det känns som att tiden står still, dessvärre. Det konstanta regnandet gör ju inte saken bättre heller. :P Måste klaga av mig lite, idag har inte varit min dag. Tack och lov är det fredag imorgon.

Träningen har gått ganska bra fortfarande, men har tyvärr ätit lite onyttigare denhär veckan. Lite choklad och popcorn. Körde tredje passet idag, ska försöka köra lite kort hemma imorgon på crosstrainern och sen veckans sista gympass på lördag.



Igår var jag på bio med Micke och mamma. Jag o Micke "firade" 4 månader och ville träffa mamma lite också. Vi såg Friends with Kids, kändes som den mest passande filmen att se med mamma och hon ville se en komedi. Hade inte jättehöga förväntningar, men den var bättre än jag trott faktiskt, riktigt rolig. Hade inte räknat med ögongodis... När jag är 40 vill jag ha en kille som ser ut som Edward Burns, mums. Gud, jag börjar bli gammal...


Nästan två månader kvar till semester. Måste planera in lite roliga saker innan! Det är alldeles för distant att se fram emot något så långt fram. Tror jag känner mig lite nere nu för att jag inte har shoppat på evigheter... i helgen blir det shoppingterapi. :D Behöver en ny vårgarderob.



Hoppas jag får lite bättre resultat på gymmet nu när jag kör bättre träningsmetoder. Har liksom inte kommit nånvart på ett år känns det som. Nu springer jag oftast, det bränner kalorier snabbast och smidigast, det bara rinner av en! :) Och tränar magen på andra sätt, kör benlyft också vilket är sjuuukt jobbigt och tränar nedre delen av magen bra, vilket jag aldrig riktigt lyckats med innan. Kommer säkert aldrig bli nöjd, men bra att alltid sträva efter att bli bättre. ;)



Har iaf inget viktmål längre, det känns lönlöst. Egentligen skulle jag vilja väga 45 kg, men det kan jag inte utan att typ svälta. Kom ner till 47 i höstas, men då mådde jag katastrofdåligt. Musklerna väger, så är det bara. Får nöja mig med att väga 50 kg. Vill gärna ha magmuskler så det syns även när man inte spänner, och en smula mer slimmade lår. Vill passa in i den minsta jeansstorleken (för vuxna) när det gäller alla. Har den minsta storleken på de flesta, men inte alla.
#1 - - Anna:

Ohh he's hot!