Thailand baby!!!

Nu har jag inte skrivit på ett par dagar. Har inte orkat ärligt talat, varit så himla trött. Var lite deppig i början på veckan men nu känns det mycket bättre. Veckan har gått skitfort, så himla skönt att det är helg igen. :)

Har inte gått vidare bra med träningen den här veckan. Har bara tränat två gånger och så blir det imorgon, kanske på söndag om jag inte festar imorgon men det är ytterst tveksamt.

Hemgjorda hallonsmoothies, mums!

I onsdags åkte jag o Micke till Kista så fort jag kommit hem från jobbet. Ville ha lite vardagslyx eftersom jag var inför-hösten-deppig, så vi käkade middag där och gick på bio. Först åt vi på food courten, det blev grillspett och pommes för min del. Inte ok en vardag egentligen. Får äta vardagsmat nu i helgen istället.

Sen kollade vi lite i affärer. Jag tänkte köpa ett par jeans från Gina Tricot men skippade det. Behöver nya jeans dock. Har tröttnat på mina och passformen har blivit sämre på vissa. Och ett par av mina två favoritjeans har gått sönder.

Efteråt blev det bio. Vi såg Snabba Cash 2. Den var jättebra. Väldigt spännande och gripande, 1,40 h gick väldigt snabbt. Tror inte nån i biosalongen gjorde ett ljud ifrån sig under hela filmen, alla var så inne i det. Vet inte om den var bättre än ettan för den kommer jag knappt ihåg. Men jag rekommenderar denna.


Har sett LOL också, fjortisfilm. Men den var lite småsöt. Att bara dregla över Douglas Booth räckte gott och väl. ;)


Igår efter jobbet skulle jag ta en springtur utomhus men det regnade så jag tog en sväng på löpbandet på gymmet istället. Var skitstressigt eftersom jag skulle iväg sen, hann precis springa en halvtimme och sen skynda iväg till tåget igen. Var ett sjukt jobbigt pass, jobbigaste på länge och blev hur svettig som helst.

Sen åkte jag hem och duschade o då kom Micke hem från jobbet. Vi skulle till Anna och Johan för att boka resan och var lite sena så hade bråttom. Kunde inte bestämma oss för vad vi skulle köpa med oss att äta så då tog vi ett förhastat beslut och körde drive thru på McDonald's... det ångrar jag nu. Jättefint att dra från gymmet till donken...! Fy fan. :P

Detta åt jag till en middag och två luncher denna vecka.

Var hos Anna och Johan lite före 19, där var även Miranda och Camilla. Först åt vi, sen satte vi oss vid datorn för att boka resa. Det tog närmare två timmar trots att jag redan hittat typ den bästa resan som vi alla var överens om var den bästa. Vi stod i kö två gånger till Fritidsresors kundtjänst (första gången bröts samtalet), hade hetsiga diskussioner och gjorde massa uträkningar för vem som skulle betala vad.

Men nu är det bokat och klart! Det blir Patong beach i Thailand 19 januari - 3 februari 2013. Jag, Micke, Anna, Johan och Miranda. Vi har ju skapat ett event på Facebook så får se om några fler vänner hakar på senare. Men om inte så ska det bli grymt kul ändå! Vi kommer att bo mitt i smeten där allt liv och rörelse befinner sig, precis som vi vill ha det. Nära till allt. Vi kommer bli alkisar, så billiga som drinkarna är! Haha.

Här är några bilder på hotellet (från fritidsresor.se).


Countdown: http://www.timeanddate.com/countdown/vacation?iso=20130119T00&p0=1230&fg1=000&fg2=dec680&msg=Thailand
#1 - - Banana:

Thailand baby!!