You shoot me down, but I won't fall, I am titanium

Dagens...
Frukost: Två tomatmackor
Lunch: Ugnstekt kyckling och ris
Middag: En vårrulle
Humör: Måndags- och höstdepp, blä!
Gjort: Jobbat och tränat
Planer: Kolla på Vänner med Micke o käka :)
Köp: -
Låt: In My Remains - Linkin Park
Bästa: Träna
Sämsta: Att sommaren är slut.
Sjuka: -
Väder: Septemberväder

Måndag igen, usch. Tur att jag hade en asgrym helg. Nu känns det verkligen som att sommaren är över, trots att vi inte fick någon sommar. Tack gode gud för resor! Nu blir det planera nästa, ska snart boka Thailand till vintern. Det ska bli underbart. Förutom att man måste ta sprutor... men det är det värt.

Igår såg jag o Micke klart de tre sista filmerna om Annika Bengtzon (baserat på Liza Marklunds böcker). Riktigt bra faktiskt. Det enda Sverige är bra på i filmväg är kriminalfilmer.

Sen har jag även sett en film som hette Five Year Engagement, med Jason Segel och Emily Blunt. Älskar Emily sen jag såg henne i the Devil Wears Prada där hon var absolut fantastisk. Hon är en av mina favoritskådespelerskor. Filmen i sig var helt ok, mysig feelgoodkomedi. Inget jag ser om men sevärd. Ungefär som 80% av alla filmer jag ser. ;)


Back to work igen. Var astrött idag, och kändes lite tråkigare än vanligt eftersom det verkligen märks att så många slutat nu. Och mer att göra.

Det bästa var att träna efter jobbet. Det är det man får muntra upp sig med nu! I höstrusket. Och att serierna börjar igen, men det är inte förrän i oktober, surt. Tur att det finns filmer.

Planerade att ha en vit helg, eftersom vi körde så hårt nu i helgen, vill träna ordentligt och eftersom det är kryssning och hel-helgsparty helgen efter. Men får se... så fort jag bestämt mig för det ångrade jag mig. Det är så kul att festa! Skulle vara mysigt att ha en lugn helg men mja. Tar det ju lugnt på fredagar och söndagar ändå så.

Tillbaka till träningen. Passet gick bra, sprang inte riktigt lika mycket som jag brukar. Blev bara en halvtimme idag, drygt 5,5 km och 420 kalorier. Vill kunna träna imorgon också. Sen en hel del magträning, utöver det vanliga så la jag även till sidoplankan. Mycket bra magträning! Väldigt jobbigt. Och så lite cykling att avsluta med.

Har bestämt mig för att fokusera på magen igen. Det är i princip omöjligt att få smalare lår känns det som. Eftersom det inte går att punktförbränna, så himla surt! Man måste tydligen komma ner i en väldigt låg fettprocent för att börja bränna fett därifrån, och att hamna där känns ungefär som att bestiga Mount Everest... så får lägga det som nr.2 på priolistan.

Ska ta bilder och se om det blir någon skillnad. Det här är jag idag.

Helt ok, men man ser fortfarande att magen putar ut lite. Och vill ha mer synliga muskler.

Här är några exempel på hur jag skulle vilja se ut (tagna från Google):

Riktigt sådär bra kommer det dessvärre aldrig att bli för min del, är omöjligt p.g.a att jag är för bred o har för kraftig benstomme.. men man får kämpa på ändå... hatar min j*vla päronform.
#1 - - Anna:

jag ser då ingen putmage!

#2 - - Jenny:

Det jag ser av din bild så ser du verkligen ut att ha en platt mage :) Snygg!