Ett år - 2012

Igår firade jag och Micke ett år tillsammans. Det har varit det bästa året i mitt liv. Har aldrig varit så lycklig som jag är med honom.

Vi åkte till Kista igår. Först åt vi middag på O'Learys med både förrätt och varmrätt (ingen efterrätt dock, det blev på bion istället;). Till förrätt blev det kycklingvingar i barbecuesås. Gott och lite starkt men jag åt inte så många eftersom jag ville spara mig till middagen. Tog en god äppeldrink till.


Jag sa åt Micke att snabba sig på med att äta klart så vi skulle få in varmrätten. Han sa att hans ätande inte påverkar det, men så fort han lagt ner den sista vingen kom de in med varmrätterna haha. Jag åt hamburgare med pommes; Micke tyckte jag skulle äta något "finare" men det var det jag tyckte verkade godast. :P Han tog en mörad biff.


Blev helt sprängmätt men det fanns ändå plats för lite gott till bion. Vi såg Life of Pi. Den var bra, lite annorlunda mot vad jag förväntat mig. Kanske lite lång för att inte ha sådär jättemånga stora händelser. Men definitivt sevärd.


Sen åkte vi hem och såg ytterligare en film hemma i soffan, Pitch Perfect. Älskar Anna Kendrick. Den var också bra och Rebel Wilson är så rolig. Först tyckte jag bara hon var jättekonstig men hon har sin charm. Musik-komedi.


Idag jobbar Micke igen. Jag har min sista dag på det här mysiga jullovet. Det har gått fort men jag deppar inte. Bara två arbetsdagar nu och sen är jag ledig fyra dagar till. :)

Ska snart ge mig iväg o träna. Känner mig inte sådär jättesugen just nu efter uppehåll, men det kommer säkert kännas bra när jag väl sätter igång.

Och så lite frågor om 2012;

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Inget jag kan komma på just nu, men det gjorde jag säkert.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga, de har aldrig funkat särskilt bra för mig. ;)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, inte i år heller. Vill ha en bebis att gosa med. :( (men inte för mig själv)

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.

5.Vilka länder besökte du?
Teneriffa (Spanien), Finland, USA, Grekland, Lettland

6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
Min drömkropp!

7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
Finns inget specifikt datum men alla underbara resor kommer jag alltid minnas.

8. Vad var din största framgång 2012?
Vet inte.

9. Största misstaget?
Har inte gjort något stort misstag.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej.

11. Bästa köpet?
Alla resor, som alltid. :)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Resor helt klart.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Micke, mina vänner, alla underbara resor, festkvällar m.m.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
Gangnam Style - Psy
Euphoria - Loreen
In My Remains - Linkin Park
mfl.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare året?
Gladare helt klart :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Rest! Blev ganska mycket men ändå.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit och struntat i träningen.

18. Hur tillbringar du jul?
I Eskilstuna med Micke o hans familj.

20. Favoritprogram på TV?
90210

21. Bästa boken du läste i år?
Kommer inte ihåg vad jag har läst, läser nästan bara på semester.

22. Största musikaliska upptäckten?
Noisecontrollers, Frontliner, Headhunterz, Endymion mfl.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Presentkort.

25. Något du önskade dig men inte fick?
Önskade mig bara det så nej. 

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Åkte surprise-kryssning med Micke.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om träningen hade gått bättre.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
-
 
29. Vad fick dig att må bra?
Samma som nr.13.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Matt Lanter och Channing Tatum

31. Vem saknade du?
Ingen direkt

32. De bästa nya människorna du träffade?
Mina nya härliga kolleger; Anna L, Maria, Elin, Sabina.
#1 - - Anna:

Hoppas 2013 blir lika bra eller bättre! :D

#2 - - Denice:

Tja! Vilken trevlig blogg du har! :P