Follow your heart til it bleeds as we run towards the end of the dream

Dagens...
Frukost:
Stekt ägg och rostat bröd
Lunch: Köttbullar o potatismos
Middag: Återstår att se
Humör: Glad trots ganska tråkig dag.
Gjort: Jobbat, sen åkt hit.
Planer: Inget speciellt.
Köp: -
Låt: End of the Dream - Evanescence
Bästa: Bara två arbetsdagar kvar till semester!!! Countdown
Sämsta: Tråkig dag, I guess. Men måste ju ha såna också. ;D
Sjuka: -
Väder: Kaaallt.

Sist jag skrev var i söndags, då var jag kalasbakis. Har inte varit så bakis sen november trots fest varje helg i princip. Fyfan trodde jag skulle dö ett tag, skulle koka nudlar i köket och svimmade nästan för att jag var så bakis hahaha. Sen fick jag knappt i mig nudlarna för jag höll på att spy. Men framåt kvällen blev jag återställd.


Kista i söndags. Nu är det Micke som har blivit den onyttiga, det var hans kladdkaka o jag tog bara kaffe!

Micke kom hem på kvällen, då åkte vi till Kista galleria för att gå på bio. Det har börjat bli vårt söndagshak, I like it! Det är en riktig mystradition, tar bilen dit och går rätt fort. Sen tog vi varsin kaffe. Så blev det bio, Puss in Boots i 3D. Riktigt söt film, och rolig.


Veckan har annars varit ganska enformig. Har bara jobbat och tränat. Måste träna ordentligt nu när vi ska åka utomlands. Men det har blivit lite väl tråkigt att BARA jobba och träna. Idag skippade jag träningen, pallar inte. Det är så tråkigt att göra det varenda dag haha. Och behöver nog en vilodag ändå. Ska se till att träna på Mickes crosstrainer i helgen. Och sista gympasset blir på måndag.



Nu är det tråkigaste över i alla fall, väntar bara massa roligt! Kan inte fatta att vi åker på tisdag. Det är så grått och trist här att det är så overkligt att man är långt långt bort om ett par dagar... älskar känslan när man är på Arlanda och ska åka, särskilt när det är svintidigt på morgonen. Mysa med en Starbucks cappuccino. =D

Blir så sjukt sugen på att köpa en systemkamera när jag ser Mattias sjukt bra bilder från skidresan m.m. Problemet är bara att jag aldrig skulle våga använda den haha. Fotar typ bara på fester och då kommer man ju inte våga bli full om man ska hålla reda på en dyr kamera... men jag är sugeeeen. Vill vill vill. Har inte köpt teknikprylar på länge, börjar få abstinens.


Gårdagens middag och dagens matlåda. SJUKT GOD!

Är mer inne på att spara pengar till resor just nu i alla fall. Det är det bästa som finns. Längtar till sommaren! Men först längtar jag till den dagen då man kan byta från vinterjackan till skinnjackan. Det kommer bli en underbar dag. Är så tacksam för att det blir ljusare och ljusare wohooo. Nu är det ljust när man går till/från jobbet. :)
#1 - - Anna:

Haha vi hade samma lunch :)