27-01-12

Då var det helg igen! Har inte skrivit på hela veckan.

Har varit en seg vecka. Men nu kommer det bästa. :) I måndags efter jobbet fikade jag med Anna. Så vi satt o snackade skit över en kopp cappuccino, alltid nice. Och i onsdags var jag, Emma o Sandra på Perido event, det var grekisk buffé och nån standup-kille kom och uppträdde. Det är inte min grej, jag var bara där för sällskapet. Det var trevligt att hitta på nåt mitt i veckan.



I övrigt så har jag inte tränat på hela veckan, fortfarande lite off med det. Har varit lite småförkyld - vilket jag vanligtvis brukar skita i - men eftersom skidresan är nästa vecka är jag lite extra noga eftersom det vore katastrof att vara sjuk på den. Men mest har jag varit så himla omotiverad. Januari är en så grå och trist månad, och jag har känt mig så himla uttråkad, rastlös och oinspirerad. Men nu går det mot bättre tider!

Har beställt hem 20st Celsius-energidrycker. De finns att köpa på så få ställen så orkar inte leta runt. Har haft så dålig träningsenergi på sistone att detta blir perfekt. Sjukt goda också. :) Så nästa vecka jävlar ska jag köra igång igen. Nu är det extra viktigt eftersom jag kommer gå i bikini väldigt snart... om vi har tur. :P



Har ätit väldigt lite den här veckan eftersom jag inte tränat. Det har funkat men det gör mig fruktansvärt grinig. Så är bättre att träna o få äta liite mer. Men jag har så himla konstig kroppsform, på vissa områden har jag blivit smalare (t ex vid höfterna) men låren verkar aldrig bli mindre. Nu jävlar blir det träning!



Ikväll blir det lugnt. Sitter hos Micke just nu vid hans dator, fick precis ett utbrott eftersom den är värdelös! Den är så gammal o lär braka ihop närsomhelst. Det tog mig över en halvtimme att lägga in ett par bilder från mobilen för att den bara hängde sig hela tiden.

Han slutar vid 20. Då ska vi käka tacos och boka resa. Jag har äntligen fått min efterlängtade semester beviljad, så i slutet av februari ska vi åka utomlands! :} Snacka om att jag behöver soooool. Är så himla blek och blir gale på det här mörkret och slasket. Dessutom har jag inte haft semester sen i juni förra året så det är tametusan dags nu. :P Mycket roligt inplanerat på gång nu!



Imorgon tänkte jag festa, om jag hittar någon som är sugen. Alla verkar vara upptagna imorgon eller inte partytaggade, that blows. I värsta fall får jag hoppas att jag hittar nån att vara med om inte annat. :P Man känner sig mobbad ibland...!
#1 - - Anna:

oh fan va nic med resa! skulle kunna åka igen!! :D