Coming up 2012

Har massa roligt inplanerat för 2012 redan! :D 2011 var ett grymt år, men det här ska bli ännu bättre. Fler resor!

2-5 februari - First up kommer skidresan nästa vecka. Som vi har bokat och väntat på i flera månader. Vet inte exakt hur många vi blir nu, osäkert med vissa, men nånting runt 17-20 personer i alla fall. Ska bli gryyymt. Ska till Stöten, har hyrt radhus med bastu, jacuzzi... skidåkning och festande i flera dagar.


18 februari - The Cherrytree Pop Alternative Tour på Annexet med LMFAO ! We're sexy and we know it



21-28 februari - Kanarieöarna med bästa Micke! :) Vi ska till Playa de las Americás i Teneriffa. Har gjort research och om något ställe där det är lite liv så är det där. Hotellet verkar inte vara det roligaste, men det ligger jättecentralt och vi har inte planerat att spendera massa tid på hotellet anyway. Jag har varit på Teneriffa förut, men det var 12 år sen så har inte så mycket minne utav det.



3 mars - Avicii live i Globen. Kommer bli awesome!!! Han är så grym, kan inte fatta att han är lika gammal som jag. Har två biljetter till, måste ragga sällskap. :) Det är 20-årsgräns också, bäst!

Inte rätt poster för detta men hittade inte så många bra bilder.


15-17 mars - Mondaybar-kryssning med Micke, Mattias och Carro! Ska bli galet kul. Älskar Mondaybars club events och kryssningen kommer bli ännu grymmare. Två helnätter med nonstop dans till hardstyle, jag kommer dö av lycka!



14 april - The Burning Heart Tour med Takida på Annexet



17 april - Get Your Heart On Tour med Simple Plan på Tyrol; Konserten jag ser mest fram emot trots att jag redan sett dem live 3 gånger. =)

Fel poster igen, men rätt turné. :P

2012 blir nog rese och konsertåret tror jag! =)
#1 - - Anna:

Looks like a good start ;-)