Helg 29-01-12

Har varit en hellugn helg. I fredags käkade jag o Micke tacos, sen bokade vi resa till Kanarieöarna. :D Knappt tre veckor kvar, känns overkligt. Kommer bli galet kul.



Igår hände inte mycket, var bara typ hemma. Alla var typ upptagna och fanns typ ingen som var partytaggad. Jag förfestade hos Micke ensam o hade tänkt gå ut sen, men blev för otaggad av att förfesta själv så bestämde mig för att stanna hemma istället. :P Segkväll.



Lite tråkigt med en festfri helg men det gör typ inget för jobbar bara tre dagar nu, sen semester och SKIDRESA!!! :D Festandet börjar på onsdag... Micke säger att jag kommer vara odräglig att festa med eftersom jag inte festade den här helgen haha. Kommer bli galet. Kommer supa i bilen på väg upp!



Idag har jag kollat serier medan Micke jobbade. Sen åkte vi till Kista Galleria för att reseshoppa! :D Awesome. Shoppade upp halva New Yorker som vanligt haha. Blev en del fynd. :) De har roliga kläder. Nu har jag officiellt shoppingförbud, annars kommer jag bli ruinerad.



Käkade där o fikade också. Har ångest för kommer bli onyttigt käk på skidresan också, är rätt svårt att låta bli då. Men får trösta mig med att vi iaf kommer åka skidor vilket är bra träning. :P Sen får jag typ svälta veckan innan vi åker utomlands. Inget ska stoppa mig från att se bra ut i bikini!

Dagens skörd:


Nu ska vi dricka varm Oboy, äta vindruvor o kolla på Shrek. :]
#1 - - Anna:

Oh jag vill också shoppa men måste vänta tills nästa lön! ;(