USA del 9

Sista delen. Vår sista heldag i USA. Vaknade upp lite bakis, snoozade flera gånger. Sen var vi tvungna att vara utcheckade vid 11 har jag för mig. Checkade ut genom att fylla i en blankett vid receptionen och lämnade bara en nyckel, den andra använde vi för att få free entrance till poolen igen. ;)



Låg och stekte vid poolen i flera timmar, skönaste dagen någonsin. Var så irriterande först, för vi hade hittat rätt bra solstolar. Sen är det ett DJ bås precis bakom där en dj sätter igång och börjar spela aaashög musik. Skönt att ha musik vid poolen men iinte att ha högtalarna precis vid öronen. Så vi fick flytta på oss.



Efter ett par timmar åkte vi hem och duschade o bytte om. Sen träffade vi Chelsie för att äta middag. Hon fick även sina födelsedagspresenter, hade köpt en t-shirt där det stod "I love swedish boys" och en stor godisklubba med massa små klubbor i.


Den fina hyrbilen!

Vi åt middag på California Pizza eller nåt liknande. Jag tog en cobbsallad igen, den var god men den här gången fick jag av misstag ost på så fick peta runt det. Orkar i princip aldrig göra en ny beställning för att jag är för hungrig för att vänta på en ny. Han fick inte särskilt mycket dricks iaf.



När vi ätit middag åkte vi och fotade oss med Vegas-skylten. Kändes som ett måste haha. ;D Sen åkte vi hem igen. Åkte direkt för att lämna tillbaka hyrbilen. Allting hade gått bra med den förutom att en av metallgrejerna i ett av däcken ramlat av, men det gjorde inget eftersom vi hade försäkring.



Sen åkte vi hem och packade allting, och gick o la oss. Vaknade typ vid 3:30 på natten för att åka, det var ett tidigt morgonflyg hem. Fick njuta av Ginas skinka/sallad/avokado-mackor en sista gång till frukost.



Längtar tillbaka! Nästa gång jag åker till USA vill jag antingen åka till New York eller Florida. =) Det var lätt den bästa resan någonsin, tillsammans med när jag var i USA 2006. Var ännu bättre denna gång eftersom jag åkte med Micke.

Update från poolen!