Seven days...

Lördag! Hemmafixardag. Fett tråkigt väder ute ändå, ser ut att börja regna när som helst.

Träningen har gått sämre denhär veckan. Tur att det gick så bra förra veckan med fem grymma pass. Har bara kört tre pass denhär veckan. Måndag och onsdag var bra men igår gick det inte särskilt effektiv alls. Har känt mig väldigt sliten hela veckan och har fått värsta hostan. So weird, känner inga andra symptom (det har gått tre dagar) förutom det. Känner mig som en rökare fast jag inte röker. Better not get sick... worst possible timing.

Det bästa igår var på gymmet. Brukar se en kvinna där nästan varje gång jag tränar, annars ser man ofta olika personer. Hon berömde mig för att jag är så duktig och springer länge på löpbandet. Och sa åt mig att dricka mjölk haha. Jag blev jätteglad, precis vad man behövde höra efter en halvdan träningsvecka. ;) Får hoppas nästa vecka går bättre, det är sista chansen innan semestern.

En vecka kvar, snart befinner vi oss här...! :D


Nu sitter jag bara o chillar, har satt igång disk och tvättmaskin. Håller på o fixar ny musik till mp3'n, det är alltid ett hårt arbete innan man ska iväg o resa. ;) Går rätt bra dock. The Used och Linkin Park's senaste album är grymt bra! Och så senaste topplistemusiken och självklart hardstyle.

Igår kväll hade vi myskväll Micke o jag. Grillade godaste köttet på länge (o vet inte ens vad det var för kött, det var färdigmarinerat från Coop) och bakade chokladbollar. Ingen nyttig fredag med andra ord... får köra noll tolerans på det onyttiga nästa vecka.

Sen såg vi en tokig film vid namn Wanderlust, med Jennifer Aniston och Paul Rudd. Helt okej komedi, handlar om ett par som flyttar in hos ett gäng hippies.


Weather report

Sweden

Äkta svensk sommar...

Los Angeles

Sköönt :D

Las Vegas

Nästan lite föör skönt... 40 grader haha. Tur att vi ska på poolparty =)
#1 - - Anna:

åh poolparty nice :D